Beveiligingnieuws Logo

Onze partners

SOBA

EAL

CDVI

Masset

ASIS

Avigilon Alta

Uniview

Synguard

Brivo

Paxton

BHVcertificaat.online

Traka ASSA ABLOY

i-Pro

Distri Company

Unii

Kidde Commercial

NetworxConnect

Crown Security Services

Akuvox

Regio Control Veldt

Advancis

Ajax Systems

Seagate

Secusoft

Eagle Eye Networks

VVNL

Bosch Security Systems

Multiwacht

Securitas

Aritech

SMC Alarmcentrale

Eizo

2N

HID

MOBOTIX

Bydemes

Hikvision

VBN

VEB

Oribi ID Solutions

Network Optix

VGN Group

Intrasec

Service Centrale Nederland

Genetec

G4S

IDIS

Gold-IP

Milestone

OSEC

SmartSD

Alphatronics

Sequrix

Lobeco

Add Secure

NIBHV

Trigion

Hanwha Vision Europe

Optex

ADI

SmartCell

VideoGuard

HD Security

ARAS

Top Security

Centurion

VAIBS

ASSA ABLOY

Seris

Connect Security

Dero Security Products

Alarm Meldnet

Paraat

CSL

Nenova

ADI vereenvoudigt retourneren producten

9 april 2021
Redactie
08:50

Een verkeerde bestelling, levering of een defect product? Soms gebeurt dat. Om het minder vervelend te maken heeft ADI haar RMA-procedure (return merchandise authorization) verbeterd. Zo wordt op de website duidelijk uitgelegd hoe gebruik gemaakt kan worden van de garantie.

Ondanks zorgvuldige controle kan een product bij ontvangst defect blijken te zijn (Dead On Arrival). Of er is per ongeluk een verkeerd product besteld of geleverd. Op de website van ADI is nu te lezen hoe dergelijke problemen met een paar simpele stappen zijn op te lossen. Ook is een duidelijk overzicht toegevoegd van de verschillende garantievoorwaarden. Behalve online, staat het proces vanaf nu ook op de achterzijde van de pakbonnen die klanten ontvangen bij bestellingen.

Klanttevredenheid
“Wij zien dat de RMA-procedure een grote bijdrage levert aan klanttevredenheid en om die reden heeft het Benelux-team dit onderdeel de afgelopen maanden onder de loep genomen”, zegt algemeen directeur Koen de Rooij van ADI Benelux. “De verbeterde procedure is nu geïmplementeerd en staat online op onze website. Hier staan bijvoorbeeld ook de garantievoorwaarden van een vijftigtal fabrikanten vermeld. Maar ook de contactgegevens met hyperlinks naar formulieren voor fabrikanten die de RMA voor defecte producten zelf regelen. Daarnaast zijn alle pakbonnen nu voorzien van de procedure, die op de achterzijde geprint is. We hopen hiermee dat het voor klanten nog duidelijker is wat de stappen zijn voor het retourneren.”

Deel dit artikel via:

Vlog

Premium partners

Seagate

Artitech Kidde Commercial

Distri Company

Suricat

Boon Edam

Videoguard

SequriX

Wordt een partner