Customer Identity & Access Management congres

Beheren, beschermen en beveiligen van externe klantidentiteiten is het thema van het congres Customer Identity & Access Management dat plaatsvindt op 2 oktober in ‘s-Hertogenbosch.

Het geeft inzicht in het beheren, beschermen en beveiligen van de identiteit van externe klanten. In de huidige digitale wereld spelen een optimale ‘customer experience’ en het winnen van klantvertrouwen immers een steeds belangrijker rol. Vragen waarop antwoord gegeven wordt zijn: Hoe zorg ik ervoor dat een optimale klantbeleving en veiligheid samen gaan? Hoe manage ik de toestemming van het gebruik van klantgegevens op een juiste manier? Wat is het belang van een gedegen CIAM-beleid voor mijn organisatie? Hoe manage ik onze silo’s met klantdata om tot een compleet en homogeen klantprofiel te komen? Hoe kunnen zaken als Biometrics, Single Sign On (SSO), Multi Factor Authenticatie (MFA), Scalability en API’s helpen bij het creëren van een optimale – Customer Experience? En hoe blijf ik toekomstbestendig op CIAM gebied?

Kijk op ciam.heliview.nl voor alle informatie over het congres en de verschillende programmaonderdelen.

Gedeeld

Geef een reactie