Gold-IP viert jubileum met relaties in Koepelgevangenis Arnhem

Op 15 april organiseert Gold-IP een grootschalig evenement in de monumentale Koepelgevangenis Arnhem. Dit in het kader van het 30-jarig jubileum. De dag staat bol van entertainment, verrassingen en bijzondere momenten, belooft de distributeur.
Aan het evenement nemen onder andere vijftien door Gold-IP vertegenwoordigde fabrikanten deel, waaronder MOBOTIX, EIZO en VAIBS. Daarnaast zijn er speciale gasten en verrassingen zoals Jean, Tom en Lauren. Uiteraard wordt ook voor heerlijk eten en drinken gezorgd. De dag begint om 9:15u en duurt tot na de avondspits.






































































































