Branche start Campagne #respectvoorbeveiligers
Van iedereen wordt veel gevraagd in deze coronacrisis. Zeker van mensen met een cruciaal beroep, zoals beveiligers. Daarom steekt de Nederlandse Veiligheidsbranche, samen met haar leden, de beveiligers van Nederland een hart onder de riem middels de campagne #respectvoorbeveiligers.
Dinsdag 14 april ging de online campagne van start. De campagne wordt niet alleen online, via onder meer sociale media gevoerd, maar ook via radio en TV. Zo biedt de STER de Nederlandse Veiligheidsbranche zendtijd aan. De reclame is dan ook op zeer goede momenten terug te zien. Via onderstaand overzicht is te zien op welke momenten de reclame verschijnt. Benieuwd geworden naar de reclamespot? Bekijk hem hier onder!
Om de campagne een groot succes te maken, vragen wij iedereen om hulp. Wie ook #respectvoorbeveiligers heeft wordt gevraagd de commercial zoveel mogelijk te delen, onder vermelding van de hastag!
Uitzendmomenten televisie: klik hier.