Beveiligingnieuws Logo

Onze partners

Hikvision

Eizo

Uniview

Eagle Eye Networks

ASSA ABLOY

SOBA

Nenova

Paxton

Traka ASSA ABLOY

Distri Company

SMC Alarmcentrale

Securitas

NetworxConnect

IDIS

MOBOTIX

DZ Technologies

Brivo

20face

CSL

Genetec

Seris

OSEC

HD Security

Secusoft

Ajax Systems

Optex

Lobeco

EAL

VBN

SmartCell

2N

BHVcertificaat.online

VEB

NIBHV

Bydemes

HID

Advancis

Network Optix

Seagate

Alphatronics

Gold-IP

Centurion

VVNL

SmartSD

Akuvox

Service Centrale Nederland

PG Security Systems

Paraat

G4S

Regio Control Veldt

Top Security

Connect Security

Add Secure

Hanwha Vision Europe

i-Pro

Avigilon Alta

Explicate

Bosch Security Systems

VideoGuard

Dero Security Products

ADI

Milestone

Masset Solutions

Kiwa

Trigion

VAIBS

Oribi ID Solutions

Crown Security Services

CDVI

Sequrix

CardAccess

Multiwacht

Aritech

ARAS

Unii

ASIS

Alarm Meldnet

Campagne voor mbo’ers in de beveiliging van start

4 april 2024
Redactie
11:27

De nieuwe campagne van de Nederlandse Veiligheidsbranche om het personeelstekort in de beveiligingssector te verminderen, gaat van start. De campagne is specifiek gericht op mbo’ers – nieuwe instromers in het mbo en personen die al een mbo-diploma hebben.

De eerste categorie en hun ouders wordt gewezen op de gewone mbo-opleidingen tot beveiliger, de tweede categorie wordt gewezen op de mogelijkheden om het werken in de beveiliging te combineren met een vervolgopleiding tot beveiliger, bijvoorbeeld in de vorm van een BBL- of BOL-opleiding.

Geschiktheidstest
Met het oog op de doelgroep is de campagne voor een belangrijk deel audiovisueel en op social media. Onderdeel van de campagne is een test die iemand kan doen om te zien of zij / hij geschikt is om beveiliger te worden. De nieuwe campagne volgt op succesvolle campagnes om (tijdens de coronamaatregelen) uitgetreden beveiligers terug te halen en zij-instromers naar de branche te halen.
Deze campagne is ook bedoeld om beveiliging en het mooie vak van beveiliger onder de aandacht te brengen van een breed publiek.
Voorzitter Ard van der Steur van de Nederlandse Veiligheidsbranche hoopt op een nieuw wervingssucces. “We hebben veel te bieden aan jongeren. Banen met veel afwisseling en veel contacten. Ik verwacht er dus veel van.”

Aan de nieuwe campagne werd met enthousiasme meegewerkt door een aantal leden van de Nederlandse Veiligheidsbranche, waaronder G4S.

Deel dit artikel via:

Integratierisico's

Premium partners

Videoguard

Distri Company

Aritech

SequriX

Seagate

Suricat

Wordt een partner