Emyris brengt handige app voor de backoffice

Het in planningsoftware gespecialiseerde Emyris brengt de backoffice app voor medewerkers van de planning, financiële administratie en het algemeen management. De app is volledig ingericht voor de backoffice en maakt het werk eenvoudiger, sneller en efficiënter, aldus de leverancier.
Omdat Emyris gemaakt is voor het inplannen van diensten en het regelen van alles hier omheen, is gekozen voor een aparte app voor de backoffice. In deze app heeft de backofficemedewerker 24/7 alles bij de hand. Hij kan waar en wanneer die wil het overzicht behouden van alle diensten, medewerkers en financiën rondom het bedrijf.
Overal en altijd te gebruiken
Dankzij deze app (Android en iOS) is het niet langer nodig om op kantoor te zijn of een laptop mee te nemen om de planning bij te houden. Medewerkers zijn op elke locatie in te plannen en in het overzicht van diensten is eenvoudig te zien welke medewerkers ingepland zijn en of er nog extra mensen ingepland moeten worden. Het makkelijke aan de Emyris backoffice app is dat deze overal en altijd te gebruiken is. Mochten er momenten zijn, zoals in de avonden, dat de gebruiker niet achter een laptop zit, dan zijn zaken simpel via de smartphone aan te passen. De gebruiker heeft altijd alle informatie bij de hand.
Administratief overzicht
Naast het inplannen van extra medewerkers, is met de Emyris backoffice app ook een overzicht op te vragen van de medewerkers, facturen en inkooporders. Hierin zijn alle gegevens bij te houden en up-to-date te houden. Te zien is wanneer er diensten gewerkt zijn door medewerkers, welke diensten ze op dit moment draaien en welke nog gedraaid moeten worden. Daarnaast heeft de gebruiker altijd de financiën op zak. Men hoeft dus geen enkel moment meer te missen dankzij de Emyris backoffice app.