Beveiligingnieuws Logo

Onze partners

Seris

EAL

Aritech

Avigilon Alta

Unii

CardAccess

Traka ASSA ABLOY

HD Security

NetworxConnect

Connect Security

ADI

CSL

Explicate

Paxton

Ajax Systems

Securitas

Alphatronics

Genetec

G4S

SOBA

Hikvision

SmartSD

CDVI

VBN

SMC Alarmcentrale

VideoGuard

VVNL

DZ Technologies

Brivo

Top Security

20face

ASIS

VEB

i-Pro

Bydemes

IDIS

Nenova

Oribi ID Solutions

Secusoft

OSEC

Centurion

BHVcertificaat.online

Akuvox

Masset Solutions

Trigion

Add Secure

Alarm Meldnet

Regio Control Veldt

Service Centrale Nederland

Crown Security Services

Dero Security Products

Optex

Network Optix

Bosch Security Systems

Multiwacht

Kiwa

HID

Eizo

Eagle Eye Networks

Sequrix

Seagate

SmartCell

Paraat

Gold-IP

Uniview

NIBHV

Hanwha Vision Europe

ASSA ABLOY

VAIBS

2N

Advancis

ARAS

Milestone

Lobeco

PG Security Systems

Extreme wachttijden bij 0900-8844

2 juli 2016
Redactie
08:40

Volgens het Algemeen Dagblad is het crisis bij de telefooncentrales van de politie. Door een combinatie van ict-problemen en hoog ziekteverzuim zouden bellers lang moeten wachten op een centralist, waardoor onder andere belangrijke tips verloren gaan.
Wie 0900-8844 belt, moet gemiddeld steeds langer wachten. De tijd loopt soms zelfs op tot twintig minuten. Het AD heeft deze informatie uit vertrouwelijke stukken van de politie. Veel bellers zouden het geduld niet kunnen opbrengen, waardoor mogelijk belangrijke tips verloren gaan. Er werken ongeveer duizend mensen in de telefooncentrales, maar door het hoge ziekteverzuim van 14 procent is sprake van chronische onderbezetting. Het ziekteverzuim is tweemaal zo hoog als gemiddeld bij de politie.

Deel dit artikel via:

Schijn-zzp'ers

Premium partners

Aritech

Suricat

Seagate

SequriX

Videoguard

Wordt een partner