Inzicht in leeftijd, geslacht en drukte van winkelend publiek
SmartSD brengt versie 2.10 van Wisenet Retail Insight van Hanwha Techwin uit. De belangrijkste functionaliteit die werd toegevoegd is het bekijken en vergelijken van de leeftijd en het geslacht van de bezoekers alsook de heatmap die per dag, per week of per maand vergeleken kan worden.
Retail Insight is een webgebaseerde ‘Business Intelligence’-applicatie die aan de hand van instelbare dashboards winkelgegevens kan verwerken en visualiseren met betrekking tot het beheren van wachtrijen, heatmaps, bezoekersaantallen in functie van de tijd, het inschatten van de leeftijd en het geslacht van de bezoeker, het verwerken van weersinfo (Openweathermap), enz.
Er kunnen ook rapporten gegenereerd worden over meerdere winkels en zones binnen een keten. De nieuwe versie 2.10 voorziet ook aanvullende verbeteringen zoals het toevoegen van een logo van de eindklant aan de rapporten, een verbeterde beveiliging en een nieuwe, uitgebreide lijst met compatibele camerareferenties.