Beveiligingnieuws Logo

Onze partners

Uniview

Regio Control Veldt

Traka ASSA ABLOY

Unii

Lobeco

Seagate

Eizo

EAL

VAIBS

Milestone

OSEC

RoSecure

Akuvox

CDVI

NIBHV

Hikvision

ARAS

Alphatronics

Bydemes

Ajax Systems

SmartSD

Alarm Meldnet

Crown Security Services

ADI

Trigion

ASSA ABLOY

2N

VVNL

Nimo Drone Security

Hanwha Vision Europe

Paraat

Eagle Eye Networks

ASIS

PG Security Systems

JMB Groep

VBN

GFT

De Beveiligingsjurist

DZ Technologies

G4S

Connect Security

Brivo

Masset Solutions

NetworxConnect

Multiwacht

Genetec

Top Security

Gold-IP

BHVcertificaat.online

Bosch Security Systems

CSL

Nenova

VEB

VideoGuard

Advancis

Optex

SOBA

SmartCell

Oribi ID Solutions

Dero Security Products

IDIS

i-Pro

Add Secure

Centurion

Explicate

CardAccess

HID

Secusoft

Securitas

Paxton

Sequrix

Service Centrale Nederland

SMC Alarmcentrale

Avigilon Alta

Kiwa

HD Security

Seris

20face

Nimo Dog Security

Klanten beveiligingsbedrijven willen rapportages niet afwachten

2 april 2018
Redactie
00:00

Afnemers van veiligheidsdiensten stellen steeds hogere eisen aan beveiligers. Ze wensen informatie over beveiligingsrondes en alarmopvolgingen direct te ontvangen na de dienst van een surveillant op hun locatie. Bedrijven die niet digitaal werken merken dat ze moeite hebben om aan die vraag te voldoen, aldus SequriX.

RJ Safety & Security uit Twente zag deze verandering op tijd aan komen. Al in 2011 stapte de firma over op SequriX, software waarmee beveiligers op een smartphone tijdens dienstrondes ondersteund worden. Met deze mobiele app worden na rapportages en meldingen direct doorgegeven. “Klanten kiezen voor ons omdat ze optimale preventie wensen. Daartoe hoort ook dat ze nu automatisch per e-mail geïnformeerd worden”, zegt Patrick Keizeres, business unit manager bij RJ Safety & Security.

Behoeften veranderen
Ook KNB Security Services ziet de behoeften van klanten veranderen. Vorig jaar maakte het bedrijf uit Oudenbosch de overstap naar het pakket van de Enschedese aanbieder toen het startte met mobiele surveillance. “We begonnen met een groot klantenbestand met veel locaties waarop we direct meerdere wagens moesten laten rijden”, zegt Nadina Jahangier, operationeel manager bij KNB Security Services.

Sneller
Werken met papieren mappen wilde Jahangier niet meer. Niet alleen omdat digitaal werken sneller gaat, maar ook omdat KNB met de rapportages vanuit SequriX transparanter naar klanten kan zijn. “Zij krijgen direct rapportages toegestuurd en kunnen zelf inloggen in een klantportaal waarmee te zien is welke taken zijn uitgevoerd en welke nog gepland staan.”

Deel dit artikel via:

Vlog 6

Premium partners

Suricat

Seagate

Videoguard

Wordt een partner