Beveiligingnieuws Logo

Onze partners

HID

CDVI

SMC Alarmcentrale

Eagle Eye Networks

Oribi ID Solutions

OSEC

Paxton

IDIS

ASIS

MOBOTIX

i-Pro

Genetec

Top Security

NetworxConnect

Uniview

G4S

SmartSD

Centurion

Bydemes

ARAS

VAIBS

Avigilon Alta

Optex

EAL

Dero Security Products

HD Security

Network Optix

VBN

Alarm Meldnet

Seagate

Traka ASSA ABLOY

Multiwacht

Seris

Sequrix

Masset

2N

Milestone

VEB

VideoGuard

ASSA ABLOY

Alphatronics

Distri Company

Service Centrale Nederland

Paraat

Aritech

CSL

Hanwha Vision Europe

Unii

Regio Control Veldt

Intrasec

SmartCell

BHVcertificaat.online

Gold-IP

PG Security Systems

Kidde Commercial

Securitas

ADI

Brivo

SOBA

VVNL

Ajax Systems

Trigion

Connect Security

Lobeco

Hikvision

Add Secure

Advancis

Eizo

Akuvox

NIBHV

Nenova

Kiwa

Crown Security Services

Secusoft

Bosch Security Systems

Ludieke reclamecampagne Nuon Beveiliging

15 juni 2010
Redactie
23:02

Voor een reclamecampagne van Nuon Beveiliging gebruikt Nuon in samenwerking met reclamebureau Isobar een nieuwe en ludieke manier van adverteren. Namelijk via het Out of Office e-mailbericht van vakantievierend Nederland.

OutofOfficeWeken.nlNuon Beveiliging houdt tot 1 september een actie om reclame toe te voegen aan de Out of Office-berichten van Nederlanders. De actie heet OutofOfficeWeken.nl en vraagt vakantiegangers om een linkje naar de Nuon-actiesite in hun Out of Office-bericht te zetten. Dat soort vakantieberichten valt niet onder de spamwet en wordt in juli en augustus in enorme hoeveelheden over het land uitgestort.

De campagne Nuon Huisbeveiliging loopt vanaf 14 juni, deelnemers aan de wedstrijd maken kans op 2.000 euro prijzengeld.

Deel dit artikel via:

Vlog

Premium partners

Seagate

Artitech Kidde Commercial

Videoguard

Suricat

SequriX

Distri Company

Wordt een partner