Mactwin introduceert PermanentProtection SLA
Mactwin Security Solutions introduceert PermanentProtection SLA. Hiermee biedt de system integrator uit Heteren klanten de mogelijkheid om zelf hun Service Level Agreement (SLA) samen te stellen.
Het PermanentProtection SLA gaat verder dan het bieden van standaard opties voor beheer & onderhoud met responstijden. Naast Remote Beheer & Onderhoud, kan er gekozen worden voor meldkamer- en bewakingsdiensten, Remote Applicatiebeheer en de periodieke inzet van een security coördinator. Een security manager alleen op het moment dat hij of zij nodig is.
Met de module Remote Beheer & Onderhoud uit het PermanentProtection SLA beheert en onderhoudt Mactwin security systemen en software op afstand. Vanuit het Mactwin Operation Center (MOC) worden systemen en software actief gemonitord en worden storingen razendsnel ontdekt, opgelost en soms zelfs voorkomen. Wanneer een storing niet remote op te lossen is, kunnen de specialistische medewerkers van het MOC op afstand meestal wel de oorzaak achterhalen. Zij sturen dan direct de juiste specialist met de juist onderdelen op pad.
De mogelijkheid om op abonnementsbasis een security coördinator in te schakelen, is uniek in de security branche, aldus Mactwin. Klanten van Mactwin die kiezen voor deze dienst hebben periodiek de beschikking over een security manager. Deze ziet op locatie(s) toe of organisatorische maatregelen goed worden nageleefd en stuurt dit zo nodig direct bij. Tevens controleert hij/zij of alle technische maatregelen nog op orde zijn. En in geval van een verandering in omstandigheden, kan hij/zij adviseren of het verstandig is om maatregelen bij te sturen, medewerkers te trainen of om andere acties uit te zetten. Ook het coördineren van deze acties behoort tot de taken van de security coördinator.