Beveiligingnieuws Logo

Onze partners

VAIBS

Bosch Security Systems

Genetec

Aritech

Paxton

VEB

Akuvox

Connect Security

Add Secure

Explicate

G4S

Brivo

Optex

HD Security

Paraat

SmartCell

Avigilon Alta

Bydemes

Trigion

SOBA

2N

Secusoft

VBN

Distri Company

Service Centrale Nederland

i-Pro

Hanwha Vision Europe

DZ Technologies

CDVI

Kiwa

IDIS

Milestone

ADI

Securitas

Crown Security Services

MOBOTIX

ARAS

Centurion

PG Security Systems

Top Security

Nenova

CardAccess

Ajax Systems

Gold-IP

VideoGuard

Network Optix

Uniview

Multiwacht

Masset Solutions

CSL

HID

20face

VVNL

ASSA ABLOY

Hikvision

BHVcertificaat.online

Lobeco

Advancis

NIBHV

Eagle Eye Networks

Seris

Oribi ID Solutions

Alphatronics

Dero Security Products

ASIS

Sequrix

OSEC

Eizo

Traka ASSA ABLOY

Regio Control Veldt

Seagate

NetworxConnect

Unii

Alarm Meldnet

EAL

SmartSD

SMC Alarmcentrale

Milestone brengt pakketten met extra service en support

16 april 2020
Redactie
13:57

Met Milestone Care brengt de bekende VMS-fabrikant een uitgebreid service- en ondersteuningsprogramma voor klanten. Op deze wijze wil Milestone klanten helpen om het uiterste uit hun investering te halen.

Het Care-programma omvat drie pakketten. Daarbij gaat het onder andere om software-updates, 24/7 toegang tot de helpdesk en hulp bij ernstige incidenten met de software. Milestone Care biedt toegang tot een portaal met veel technische informatie waarmee gebruikers zelf problemen kunnen oplossen. Ook zijn hiermee online-cursussen te volgen. Verder wordt om de maand een nieuw device pack uitgebracht en is er voordeel te behalen bij een upgrade.

Extra service en ondersteuning
Milestone Care Plus verschaft daarbij nog drie updates per jaar, reseller-toegang tot het Milestone Customer Dashboard, geen verlies van investeringen bij een upgrade en speciale mogelijkheden, zoals push-berichten en smart connect.
Care Premium verschaft 24/7 toegang tot een wereldwijd actief team van technische specialisten, een service level agreement met gegarandeerde responstijden, ondersteuning met prioriteit bij vitale systeemstoringen en speciale ondersteuning voor bepaalde marktgebieden.
Care Elite, tot slot, biedt een service level agreement op maat, technische ondersteuning met de garantie van een oplossing en een eigen accountmanager van Milestone die alles van de betreffende installatie van de klant weet.

Deel dit artikel via:

Schijn-zzp'ers

Premium partners

SequriX

Seagate

Aritech

Videoguard

Suricat

Distri Company

Wordt een partner