Milestone brengt pakketten met extra service en support
Met Milestone Care brengt de bekende VMS-fabrikant een uitgebreid service- en ondersteuningsprogramma voor klanten. Op deze wijze wil Milestone klanten helpen om het uiterste uit hun investering te halen.
Het Care-programma omvat drie pakketten. Daarbij gaat het onder andere om software-updates, 24/7 toegang tot de helpdesk en hulp bij ernstige incidenten met de software. Milestone Care biedt toegang tot een portaal met veel technische informatie waarmee gebruikers zelf problemen kunnen oplossen. Ook zijn hiermee online-cursussen te volgen. Verder wordt om de maand een nieuw device pack uitgebracht en is er voordeel te behalen bij een upgrade.
Extra service en ondersteuning
Milestone Care Plus verschaft daarbij nog drie updates per jaar, reseller-toegang tot het Milestone Customer Dashboard, geen verlies van investeringen bij een upgrade en speciale mogelijkheden, zoals push-berichten en smart connect.
Care Premium verschaft 24/7 toegang tot een wereldwijd actief team van technische specialisten, een service level agreement met gegarandeerde responstijden, ondersteuning met prioriteit bij vitale systeemstoringen en speciale ondersteuning voor bepaalde marktgebieden.
Care Elite, tot slot, biedt een service level agreement op maat, technische ondersteuning met de garantie van een oplossing en een eigen accountmanager van Milestone die alles van de betreffende installatie van de klant weet.