Mishandelaars agent melden zich bij politie
1 november 2005
Redactie
22:50
De twee mannen die zondagavond in Stompetoren een politieagent mishandelden, hebben zich dinsdag rond 21.00 uur gemeld op het politiebureau van Hoorn. Dat heeft een woordvoerder van de politie bekendgemaakt. De mannen, twee broers van 28 en 34 jaar uit Zwaagdijk-West en Bovenkarspel, verklaarden onder invloed van alcohol te hebben gehandeld.
Lees verder: nu.nl






































































































