Mobotix realiseert flinke omzetgroei
16 mei 2011
Redactie
22:35
Mobotix heeft de resultaten bekendgemaakt voor de eerste negen maanden van fiscaal jaar 2010/2011. Het bedrijf slaagde erin zowel de omzet als de EBIT-marge aanzienlijk te verhogen, in vergelijking met dezelfde periode het jaar ervoor.
De omzet groeide van 1 juli 2010 t/m 31 maart 2011 met 37% naar € 51,4 miljoen (het jaar ervoor € 37,5 miljoen). De EBITDA van € 14,8 miljoen, resulteert in een EBITDA-marge van 27 %. De EBIT groeide met 78% naar € 12,7 miljoen (het jaar ervoor: € 7,1 miljoen), zodat de EBIT-marge op 23% uitkomt (het jaar ervoor 18,7%). De winst per aandeel groeide met 82% naar € 1,97 (vorig jaar € 1,08).






































































































