Beveiligingnieuws Logo

Onze partners

Alarm Meldnet

Ajax Systems

PG Security Systems

Securitas

Intrasec

Alphatronics

Top Security

Paxton

HD Security

NetworxConnect

Kidde Commercial

Sequrix

Trigion

CDVI

Bosch Security Systems

Service Centrale Nederland

HID

2N

ADI

Eagle Eye Networks

Lobeco

ASIS

ASSA ABLOY

EAL

SOBA

Aritech

Seris

CSL

Gold-IP

Centurion

VEB

Traka ASSA ABLOY

G4S

Milestone

VGN Group

Secusoft

SmartSD

OSEC

SmartCell

Genetec

Nenova

Dero Security Products

Network Optix

Avigilon Alta

Hikvision

VideoGuard

Oribi ID Solutions

i-Pro

Brivo

Masset

Akuvox

Multiwacht

ARAS

Add Secure

Paraat

VBN

SMC Alarmcentrale

Bydemes

Seagate

Regio Control Veldt

Advancis

Uniview

VAIBS

Eizo

Unii

BHVcertificaat.online

Connect Security

Optex

Hanwha Vision Europe

IDIS

VVNL

Crown Security Services

NIBHV

MOBOTIX

Distri Company

Nedap introduceert nieuwe, mensgerichte merkstrategie

28 september 2018
Redactie
07:44

Tijdens Security Essen introduceerde Nedap Security Management de nieuwe merkstrategie: Security for life. Deze houdt volgens algemeen directeur Fokko van der Zee in dat niet langer techniek, maar de menselijke beleving centraal komt te staan. Dit komt tot uiting in de recente verbeteringen van het AEOS-toegangssysteem.

Nedap investeert volgens Van der Zee voortdurend in onderzoek en ontwikkeling om ervoor te zorgen dat AEOS-klanten beschikken over een toegangssysteem dat geschikt is voor het beoogde doel, up-to-date is en ongelimiteerd kan worden uitgebreid. Onlangs is 30 procent van de programmeercode van AEOS herschreven (meer dan 3 miljoen regels) om tot enorme prestatieverbeteringen te komen, zodat bijvoorbeeld vertragingen tijdens piekperioden worden voorkomen en uitbreidingen niet meer ten koste gaan van de systeemprestaties.

Toekomstbestendige beveiliging
Van der Zee: “Onze wereld verandert elke dag sneller. Om onze klanten Security for life te geven, reageren we niet alleen proactief op veranderende omstandigheden, maar blijven we ook een stap voor. We ontwikkelen continu AEOS-innovaties en optimaliseren de prestaties.” Deze focus op het verbeteren van de gebruikerservaring is volgens de algemeen directeur ook een goed voorbeeld van hoe, voor Nedap, beveiliging niet begint met technologie, maar met hoe mensen hun dagelijks leven leiden. “In onze branche is merkcommunicatie vaak gebaseerd op technologie. Maar wij geloven dat mensen op zichzelf niet op zoek zijn naar technologie – het zijn de voordelen van technologie die hen helpen zich veilig en geborgen te voelen. Mensen moeten helemaal niet aan veiligheid hoeven denken of aan de technologie die veiligheid biedt.”

Multinationals
Het toegangsplatform AEOS wordt ook steeds meer multinationaal gebruikt. Met het Global Client Program helpt het multinationale organisaties hun fysieke toegangscontrole te stroomlijnen met meer gemak en snelheid”, vertelt Van der Zee. “Een nieuwe systeem voor het uitrollen van projecten geeft multinationals een kosteneffectief en efficiënt raamwerk voor het standaardiseren van beveiliging in al hun gebouwen over de hele wereld.”

Deel dit artikel via:

Vlog

Premium partners

Seagate

Suricat

SequriX

Videoguard

Artitech Kidde Commercial

Distri Company

Wordt een partner