Seris onthult nieuwe identiteit

In navolging de nieuwe website, heeft beveiligingsbedrijf Seris haar beeldmerk ‘de schermer’ een nieuwe look gegeven. Het dynamische ontwerp gecombineerd met het spel van licht en schaduw maken van de schermer een sterk en tijdloos embleem, aldus directeur Aad de Vries van Seris.

Schermen wordt volgens het beveiligingsbedrijf geïdentificeerd met sterke waarden en de fundamentele menselijke kwaliteiten. Respect, moed, zelfbeheersing, precisie, levendigheid, analytisch vermogen, reactiviteit of behendigheid zijn slechts enkele voorbeelden. De schermer belichaamt daarnaast de vier kernwaarden van Seris: Respect, Delen, Dynamiek  en Discipline.
Door middel van verschillende houdingen, wordt de schermer een krachtige en grafische signatuur voor SERIS, die vanaf heden wordt gebruikt in elke communicatie- en marktuiting van de SERIS-groep.

Met een moedermaatschappij in Frankrijk en zustermaatschappijen in België en Luxemburg is SERIS een van de grotere beveiligingsbedrijven in Europa.

Gedeeld

Geef een reactie