Beveiliging nieuws

Onze partners

EAL

DZ Technologies

2N

Ajax Systems

VEB

Top Security

Secusoft

Add Secure

Alarm Meldnet

Avigilon Alta

Service Centrale Nederland

VAIBS

SMC Alarmcentrale

Paraat

Kiwa

Nenova

Gold-IP

Alphatronics

Optex

ASIS

Brivo

Genetec

Hikvision

SmartSD

IDIS

CSL

Trigion

SmartCell

Masset Solutions

VBN

Unii

HD Security

Sequrix

Securitas

Explicate

Advancis

CardAccess

MPL

Koninklijke Oosterberg

G4S

De Beveiligingsjurist

Nimo Drone Security

Traka ASSA ABLOY

SOBA

ASSA ABLOY

JMB Groep

Seris

PG Security Systems

RoSecure

Lobeco

GFT

Dahua

i-Pro

20face

Connect Security

Eagle Eye Networks

Nimo Dog Security

Uniview

NetworxConnect

VVNL

VideoGuard

Oribi ID Solutions

Milestone

Multiwacht

Bydemes

Bosch Security Systems

Centurion

CDVI

NIBHV

BHVcertificaat.online

ARAS

Crown Security Services

Regio Control Veldt

HID

Paxton

Akuvox

OSEC

Dero Security Products

ADI

Seagate

Eizo

Hanwha Vision Europe

Trigion komt met ‘Self Services’-oplossing

17 februari 2016
Redactie
12:20

In samenwerking met partner ENAI presenteert de Trigion AlarmServiceCentrale de Self Services-oplossing. Het is een operationele online tool waarmee (beveiligings)installateurs en eindgebruikers relevante informatie persoonlijk en veilig kunnen borgen en beheren.
Bestaande relaties van de AlarmServiceCentrale kunnen sinds 15 februari gebruik maken van de Self Services-oplossing, als aanvulling op de persoonlijke service van de fysieke helpdesk.
De AlarmServiceCentrale van Trigion ontvangt en verwerkt dagelijkse ongeveer 200.000 (alarm) meldingen en behoort daarmee tot de grootste particuliere alarmcentrales (PAC’s) van Nederland. Het is een communicatiecentrum én lifeline voor duizenden opdrachtgevers en alle eigen medewerkers van de beveiligingsorganisatie. Een ruime meerderheid van de meldingen binnen een PAC wordt automatisch verwerkt via betrouwbare en intelligente software. Met eenvoud in veiligheid en comfort als basis ontwikkelt en implementeert ENAI deze software voor alarm- en servicecentrales, waaronder die van Trigion.

Efficiënter
In samenwerking zoeken beide partijen voortdurend naar oplossingen om de dienstverlening klantgerichter, effectiever en efficiënter te maken. De nieuwe Self Services-oplossing is daaruit het laatste voortvloeisel. “Met deze nieuwe tool kunnen installateurs en eindgebruikers relevante informatie persoonlijk borgen en beheren. Daarmee krijgen ze direct zelf regie over de dienstverlening waarbij veiligheid en beveiliging optimaal gewaarborgd blijven”,  aldus business unit manager Ron Knaap van de AlarmServiceCentrale van Trigion.
De nieuwe Self Service-oplossing geldt in eerste instantie als aanvulling op persoonlijke service van de fysieke helpdesk. “In combinatie met een aanbieding rond Private Comfortability, een oplossing voor veiligheid en comfort thuis, proberen we gebruikers echter te motiveren om zo snel mogelijk over te stappen”, zegt Knaap. Hij verwacht dat medio 2016 ruim 90 procent van de bestaande relaties gebruik maakt van de Self Service-oplossing.
Meer achtergronden en informatie over aanmelding zijn beschikbaar via Trigion.nl/selfservices.

Deel dit artikel via:

Vlog 2

Premium partners

Seagate

MPL

Suricat

Videoguard

Wordt een partner