Paxton breidt ondersteuning uit met live chat

Vanaf nu is het mogelijk om op de website van Paxton een live chat te starten met het (support)team. Wie op zoek is naar een bepaald product of een andere snelle vraag heeft, kan deze snel en eenvoudig stellen via de live chat tool. Eén van de support medewerkers van Paxton helpt dan onmiddellijk.
De leverancier biedt ook op diverse andere manieren ondersteuning. Zo zijn de Net2 Lite- en Paxton10 Lite-training in de buurt weer gestart met de Paxton WK Trainingstour, waarbij deelnemers gratis een Paxton Juichset ontvangen.
Knowlegde Base
Ook handig is de Knowledge Base van Paxton. Deze geeft antwoord op vragen als: Hoe reset ik een compact lezer? Hoe maak ik een back-up van mijn systeem? Waarom zijn mijn controllers offline? Vragen die zomaar kunnen ontstaan wanneer men op locatie staat.
Natuurlijk kan de installateur bij vragen altijd terecht bij de
technische supportafdeling van Paxton, maar men kan ook zelf eenvoudig antwoorden op veelgestelde vragen terugvinden in de Paxton Knowledge Base. Deze is Engelstalig en staat boordevol handige informatie die voortdurend wordt aangevuld en geüpdatet.
Paxton Installer App
Tijdens het installeren kan de Paxton Installer App van pas komen. Deze biedt snelle en makkelijke toegang tot productspecificaties en technische informatie. Hij geeft antwoord op veelgestelde vragen in
de Paxton Knowledge Base, zoekt super snel productinformatie op door met de camera van de smartphone de barcode van een Paxton-product te scannen en maakt het mogelijk eenvoudig datasheets en
handleidingen te downloaden. Met deze gratis app heeft de installateur alle tools binnen handbereik om Paxton-producten te
installeren.