Beveiligingnieuws Logo

Onze partners

Advancis

Avigilon Alta

Alarm Meldnet

SOBA

Hanwha Vision Europe

HID

Traka ASSA ABLOY

Masset

Trigion

BHVcertificaat.online

VEB

Paraat

Brivo

PG Security Systems

Intrasec

OSEC

Multiwacht

SmartSD

Eizo

Alphatronics

Eagle Eye Networks

SMC Alarmcentrale

G4S

Gold-IP

Regio Control Veldt

ADI

Paxton

NetworxConnect

2N

Lobeco

Distri Company

Add Secure

ASIS

HD Security

VVNL

ARAS

Service Centrale Nederland

Centurion

IDIS

Genetec

Uniview

Sequrix

Hikvision

MOBOTIX

VBN

Top Security

VideoGuard

Bosch Security Systems

i-Pro

EAL

Connect Security

Dero Security Products

Ajax Systems

Akuvox

Optex

ASSA ABLOY

Seris

CSL

Oribi ID Solutions

Seagate

Secusoft

Securitas

Nenova

NIBHV

Bydemes

CDVI

VAIBS

Aritech

Milestone

SmartCell

Unii

Crown Security Services

Kidde Commercial

Network Optix

VGN Group

Recordgroei in source-tagging voor Tyco’s Sensormatic

27 maart 2015
Redactie
10:23

Tyco Retail Solutions heeft voor het vierde jaar op een rij een winstgroei weten te realiseren met het Sensormatic-programma voor source-tagging.

De hoogste omzet uit source-tagging in de geschiedenis van het bedrijf ontstond zowel uit een toename in het aanbrengen van EAS-labels op artikelen voor elektronische artikelbewaking, als uit het hergebruik van de zogenaamde hardtags.
winkelen Tyco beveiligingTegenwoordig wordt meer dan de helft van Tyco’s Sensormatic-labels direct aangebracht door productfabrikanten of verpakkingsbedrijven. Retailers kunnen hierdoor sneller de artikelen op de winkelvloer presenteren en hun medewerkers klantgerichter inzetten. Tot nu toe beschermt Tyco wereldwijd met source-tagging ruim 50 miljard consumentenproducten, 4 miljard computeraccessoires en andere elektronische artikelen en 2 miljard gereedschappen, hardware, bouwartikelen en huis- en tuinproducten. Op het gebied van gezondheids- en schoonheidsproducten zijn ruim 1 miljard beveiligingslabels ingezet.
Tyco heeft daarnaast source-tagging met EAS-labels voor kleding en textielartikelen geïntroduceerd. Deze labels worden ook tijdens de productie in de kleding bevestigd. Tyco startte met Visible Source Tags, ofwel zichtbare bronetiketten, die op kleding werden bevestigd en daarna door de hele supply chain werden hergebruikt. Intussen is deze variant vervangen door de nieuwste Dual Technology Akoestisch-Magnetische (AM) EAS- en RFID-tags. Hiermee kunnen retailers niet alleen winkeldiefstal onder controle houden, maar verkrijgen ze dankzij RIFD ook waardevol inzicht op artikelniveau. De populariteit van RFID-hardtags neemt toe op kleding. Tyco voorziet jaarlijks meer dan 1 miljard kledingstukken al tijdens de productie van tags. Zes miljoen kledingstukken worden voorzien van source-tagging voor ruim 10.000 modewinkels wereldwijd in 70 landen.

Deel dit artikel via:

Vlog

Premium partners

SequriX

Distri Company

Artitech Kidde Commercial

Seagate

Suricat

Videoguard

Wordt een partner