SequriX Hub uitgebreid met drie handige functies

In de laatste update heeft SequriX een aantal handige functionaliteiten toegevoegd aan de Hub, waardoor gebruikers nog eenvoudiger kunnen samenwerken met hun partners. Het is makkelijker geworden om partners te vinden, bedrijven hebben nu een eigen profiel en er is inzicht in statistieken bij gekomen.
Het vinden van geschikte onderaannemers is niet altijd makkelijk en de administratieve lasten die erbij komen kijken zijn vaak tijdrovend. Daarom introduceerde SequriX in mei 2020 de SequriX Hub. In deze Hub beheert de gebruiker alles ten aanzien van hoofd- en onderaanneming en heeft hij een volledig overzicht van uitbesteedde en aangenomen klussen. Inmiddels is de Hub verder verbeterd.
Partner vinden
Via de Hub is nu eenvoudig de juiste onderaannemer voor elke klus te vinden. In de Hub kan namelijk gezocht worden naar partners die ook gebruikmaken van de Hub. Met toegang tot ruim zestig partners is altijd een geschikte partner voor elke klus te vinden, aldus SequriX.
Nieuw is ook dat elk bedrijf een eigen bedrijfsprofiel heeft gekregen in de Hub. Door dit bedrijfsprofiel aan te vullen met contactgegevens, een omschrijving van het bedrijf en de regio(‘s) waarin het actief is, worden sneller klussen ontvangen van en gedeeld met partners.
Verder toont de Hub nu statistieken van het aantal ontvangen en uitbesteedde alarmmeldingen. Zo is in een overzichtelijk dashboard in één oogopslag te zien wie de meest waardevolle hoofd- en onderaannemers zijn.
Ook in 2021 blijft SequriX de Hub verder ontwikkelen, waarbij de input van gebruikers zeer waardevol is. Via de nieuwsbrief houdt het bedrijf geïnteresseerden op de hoogte.