Beveiligingnieuws Logo

Onze partners

VGN Group

Multiwacht

Paralax

i-Pro

VVNL

G4S

NetworxConnect

Akuvox

Hikvision

HID

Kidde Commercial

Connect Security

Crown Security Services

Eizo

Seagate

VideoGuard

IDIS

CDVI

Alphatronics

Intrasec

Network Optix

ADI

Regio Control Veldt

CSL

Securitas

HD Security

Top Security

OSEC

VEB

Uniview

SmartCell

Bosch Security Systems

Milestone

Eagle Eye Networks

Advancis

EAL

Hanwha Vision Europe

ASSA ABLOY

ASIS

Aritech

Trigion

Alarm Meldnet

VBN

Bydemes

Ajax Systems

2N

Oribi ID Solutions

NIBHV

Synguard

SmartSD

Secusoft

ARAS

Paraat

SMC Alarmcentrale

Masset

Avigilon Alta

Paxton

Service Centrale Nederland

Genetec

Sequrix

Lobeco

Seris

VAIBS

Optex

Unii

Dero Security Products

Centurion

Add Secure

SOBA

Gold-IP

BHVcertificaat.online

MOBOTIX

Nenova

Brivo

Distri Company

Traka ASSA ABLOY

Service Centrale Nederland op zoek naar ontzorgers

30 november 2020
Redactie
10:46

Service Centrale Nederland, een particuliere alarmcentrale in Zuid-Limburg, blijft groeien. Binnenkort verwacht directeur Danny de Haan weer zeven grote bedrijven te verwelkomen, waaronder drie woningcorporaties. Nu nog personeel zien te vinden.

De Haan merkt dat klanten in toenemende mate ontzorgd willen worden. Voor wat betreft beveiliging, maar bijvoorbeeld ook als het gaat om 24/7 bereikbaar zijn. Daarom is destijds de afdeling Teleservice toegevoegd. Hiermee kunnen klanten hun serviceniveau enorm vergroten, zonder dat er rond de klok telefonisten aanwezig hoeven te zijn. Dat is vooral een voordeel als er naar verhouding weinig telefoontjes binnenkomen, maar je er toch niet een wil missen en het ook niet wenselijk is om klanten tijdens kantooruren te laten terugbellen.

Storingsmeldingen
De dienstverlening van het nog jonge bedrijf gaat heel ver. De centralisten nemen bijvoorbeeld storingsmeldingen aan en zetten die door naar een storingsdienst, die het probleem kan verhelpen. Daarbij wordt elke keer de afweging gemaakt, of de storing direct verholpen moet worden of dat deze ook kan wachten tot weer het dagtarief wordt berekend. “Dat gaat om zo’n 1375 telefoontjes per maand”, vertelt De Haan. “Wel veel voor onze huidige centralisten om erbij te krijgen. Daarom zijn we hard op zoek naar nieuwe collega’s. Die kunnen via deze link bij ons solliciteren. Wij zorgen zo nodig voor de opleiding.”

Deel dit artikel via:

Vlog

Premium partners

Seagate

Artitech Kidde Commercial

SequriX

Distri Company

Videoguard

Suricat

Boon Edam

Wordt een partner