Service Centrale Nederland op zoek naar ontzorgers

Service Centrale Nederland, een particuliere alarmcentrale in Zuid-Limburg, blijft groeien. Binnenkort verwacht directeur Danny de Haan weer zeven grote bedrijven te verwelkomen, waaronder drie woningcorporaties. Nu nog personeel zien te vinden.
De Haan merkt dat klanten in toenemende mate ontzorgd willen worden. Voor wat betreft beveiliging, maar bijvoorbeeld ook als het gaat om 24/7 bereikbaar zijn. Daarom is destijds de afdeling Teleservice toegevoegd. Hiermee kunnen klanten hun serviceniveau enorm vergroten, zonder dat er rond de klok telefonisten aanwezig hoeven te zijn. Dat is vooral een voordeel als er naar verhouding weinig telefoontjes binnenkomen, maar je er toch niet een wil missen en het ook niet wenselijk is om klanten tijdens kantooruren te laten terugbellen.
Storingsmeldingen
De dienstverlening van het nog jonge bedrijf gaat heel ver. De centralisten nemen bijvoorbeeld storingsmeldingen aan en zetten die door naar een storingsdienst, die het probleem kan verhelpen. Daarbij wordt elke keer de afweging gemaakt, of de storing direct verholpen moet worden of dat deze ook kan wachten tot weer het dagtarief wordt berekend. “Dat gaat om zo’n 1375 telefoontjes per maand”, vertelt De Haan. “Wel veel voor onze huidige centralisten om erbij te krijgen. Daarom zijn we hard op zoek naar nieuwe collega’s. Die kunnen via deze link bij ons solliciteren. Wij zorgen zo nodig voor de opleiding.”