Verbeterd beheer voor Vanderbilt-inbraakpanelen
SmartSD komt opnieuw met een belangrijke uitbreiding van SPC Connect, de cloud-oplossing waarmee installateurs op eenvoudige wijze de Vanderbilt-alarmpanelen van klanten kunnen beheren. Versie 2.6 biedt onder andere uitgebreide mogelijkheden om direct met klanten te communiceren.
Installateurs kunnen nu ook via het beveiligde SPC Connect-netwerk met klanten communiceren. Berichten kunnen naar de app van klanten, maar ook naar hun e-mail-adres of naar beide worden gestuurd. Individuele communicatie is mogelijk, maar berichten kunnen ook naar groepen van klanten of alle klanten worden verstuurd. Hierbij kan gebruik worden gemaakt van een editor, waarbij het onder andere mogelijk is hyperlinks in de tekst op te nemen.
Meer controle
Een tweede nieuwe functie van versie 2.6 is bedoeld om installateurs meer controle te geven over het serviceniveau dat zij hun klanten bieden via SPC Connect. De installateur kan nu zelf bepalen of klanten berichten via SPC Connect mogen blokkeren, of zij al of niet verificaties van alarmmeldingen mogen ontvangen en of zij de app mogen gebruiken.
Alarmverificatie
De laatste noviteit in SPC Connect is de mogelijkheid voor gebruikers om direct alarmmeldingen te verifiëren via hun smartphone. Bij een alarmmelding komt uitgebreide informatie binnen over wat er precies is gesignaleerd. Bovendien wordt een spreek/luister-verbinding met de locatie geopend, zodat is na te gaan of het alarm misschien per ongeluk door een medewerker is veroorzaakt.
Hoe het precies werkt is te zien in deze video.