Vereniging Eigen Huis riskeert boete met inbrekerssite
19 juni 2011
Redactie
10:33
Als de Vereniging Eigen Huis daadwerkelijk beelden van inbrekers online zet, riskeert het een flinke boete wegens overtreding van de privacywet. Als de vereniging het plan doorzet, zou het in strijd handelen met de Wet Bescherming Persoonsgegevens, ze hebben namelijk toestemming van de betrokkene nodig. De vereniging beraadt zich op het plan na de waarschuwing van het CBP.
Lees verder: tweakers.net






































































































