Beveiligers met de ‘V-factor’ op Facebook (stemmen)
De V-factor is een competitie op Facebook waarmee leuke prijzen te winnen zijn. De campagne Veiligheid raakt iedereen richt zich onder andere hiermee de komende maanden op de beveiliger.
Uit onderzoek van TNS Nipo is gebleken dat sociale vaardigheden steeds belangrijker worden. Zeker nu beveiligers steeds actiever worden in het publieke domein willen opdrachtgevers en het Nederlands publiek dat beveiligers actiever communiceren.
“Van de beveiliger wordt een professioneel en actief optreden verwacht. Alert zijn alleen is niet voldoende. Het is belangrijk dat je actief inspeelt op de omgeving, communicatief bent zijn en vertrouwen opwekt”, zegt woordvoerder Marianna Clarijs. “Draag ook jouw steentje bij aan de campagne Veiligheid raakt iedereen. Laat op Facebook zien dat jij de V-factor hebt!”
Win een iPad
Deelnemen is eenvoudig: like de V-factor, upload een foto en geef aan waarom jij de V-factor hebt. Vervolgens is het zaak om zoveel mogelijk stemmen te krijgen voor jouw inzending. Elke maand krijgt de winnaar met de meeste stemmen een cadeaubon van 50 euro. De eindwinnaar wint een iPad. Beveiliging Nieuws volgt de V-factor op de voet. Doe mee of stem op je favoriete collega! Direct aanmelden, dus. Kijk op Facebook.
Doe mee: De V-factor op Facebook