Beveiliging nieuws

Onze partners

Securitas

Kiwa

HD Security

VVNL

VideoGuard

Hanwha Vision Europe

Eizo

JMB Groep

SmartSD

IDIS

Ajax Systems

DZ Technologies

NIBHV

Milestone

Eagle Eye Networks

Seagate

PG Security Systems

Advancis

SMC Alarmcentrale

VAIBS

Trigion

Alarm Meldnet

Unii

Lobeco

ASIS

Nimo Dog Security

Gold-IP

CardAccess

Nimo Drone Security

VEB

Explicate

GFT

EAL

Nenova

SOBA

Genetec

VBN

Crown Security Services

Bydemes

Masset Solutions

Optex

Centurion

CDVI

Bosch Security Systems

Traka ASSA ABLOY

Oribi ID Solutions

Regio Control Veldt

Uniview

i-Pro

Multiwacht

G4S

Secusoft

Seris

OSEC

CSL

Brivo

ADI

Add Secure

HID

De Beveiligingsjurist

ASSA ABLOY

SmartCell

Dero Security Products

Paraat

Paxton

Sequrix

2N

Hikvision

Service Centrale Nederland

BHVcertificaat.online

RoSecure

20face

Connect Security

Akuvox

Alphatronics

Avigilon Alta

ARAS

NetworxConnect

Top Security

Innovatie Hikvision genomineerd door Johan Cruijff ArenA

12 april 2019
Redactie
06:30

Een door Hikvision ontwikkelde oplossing voor het herkennen van gezichten is uit 180 inzendingen gekozen voor de finale van de Change the Game Challenge van de Johan Cruijff ArenA. 35 aansprekende innovaties maken kans om straks echt gebruikt te gaan worden in de Amsterdamse voetbaltempel.

Het stadion, dat jaarlijks twee miljoen bezoekers ontvangt, gaat, in samenwerking met Ajax, de KNVB en ID&T, nieuwe, innovatieve diensten voor bezoekers ontwikkelen en organiseerde daarom de Change the Game Challenge. Bedrijven uit de hele wereld werden uitgenodigd om producten en diensten voor te dragen die de beleving bij bezoekers vergroten. Met Snaptivity kunnen toeschouwers bijvoorbeeld actiefoto’s van zichzelf vol emoties ontvangen, bijvoorbeeld op het moment dat er gescoord is. En met de Texel Portal 3D-scanner kunnen bezoekers met behulp van 3D avatars een 3D-foto van zichzelf ontvangen bijvoorbeeld met een panoramische stadionachtergrond. Uit de finalisten kiest het stadion oplossingen die in een fieldlab-opzet met de verschillende partners in 2019 en 2020 geïmplementeerd en verder ontwikkeld worden in de ArenA. De kennis die hiermee wordt opgedaan, wordt op termijn met andere stadions gedeeld. Change the Game is een initiatief van de Johan Cruijff ArenA, Media Perspectives, Hogeschool van Amsterdam en TNO en mede gesubsidieerd door het Europese Fonds voor Regionale Ontwikkeling van de Europese Unie.

Deel dit artikel via:

Vlog 3

Premium partners

Videoguard

Seagate

Suricat

Wordt een partner