Beveiliging nieuws

Onze partners

Connect Security

Gold-IP

ASIS

SOBA

Add Secure

IDIS

Paraat

ADI

OSEC

Nimo Drone Security

DZ Technologies

Eagle Eye Networks

Masset Solutions

Nenova

Hikvision

i-Pro

Nimo Dog Security

Dero Security Products

G4S

ASSA ABLOY

Lobeco

Centurion

VAIBS

BHVcertificaat.online

PG Security Systems

Milestone

SmartSD

CSL

Oribi ID Solutions

Bosch Security Systems

Optex

VideoGuard

Hanwha Vision Europe

Traka ASSA ABLOY

CDVI

Avigilon Alta

Akuvox

Sequrix

Alarm Meldnet

Trigion

Uniview

Advancis

2N

Brivo

Crown Security Services

RoSecure

ARAS

Kiwa

Unii

Ajax Systems

Paxton

HID

Secusoft

VVNL

De Beveiligingsjurist

Regio Control Veldt

Seris

Service Centrale Nederland

GFT

Bydemes

NIBHV

Alphatronics

HD Security

EAL

CardAccess

NetworxConnect

JMB Groep

VEB

Top Security

Seagate

Explicate

VBN

Eizo

Genetec

SmartCell

SMC Alarmcentrale

20face

Securitas

Multiwacht

NVD breidt app uit met push/sms-berichten

18 februari 2020
Redactie
10:12

Met de Mijn NVD-app kunnen klanten van de NVD Alarm- en Servicecentrale hun alarminstallatie op afstand beheren. Nieuw in dit handige hulpmiddel is de mogelijkheid om push- of sms-berichten te ontvangen bij technische meldingen, verboden uitschakelingen en te late inschakelingen.

De via Google Play of App Store verkrijgbare app biedt op een beveiligde manier controle en beheer over de communicatie tussen het alarmsysteem en de Alarm- en Servicecentrale van NVD Beveiligingen. Met de nieuwste versie krijgen gebruikers ook meldingen van technische storingen op hun mobiele telefoon. Ook wordt de gebruiker gealarmeerd als het systeem te laat of te vroeg wordt in- of uitgeschakeld (indien gebruikt wordt gemaakt van roostertijdbewaking). Voorheen werd de gebruiker gebeld door een centralist. Dat hoeft niet meer dankzij de nieuwe functionaliteit. Er wordt nu alleen nog gebeld, wanneer niet binnen dertig minuten wordt gereageerd op een technische melding.

Handige functies
Naast de nieuwe functies is het met de app mogelijk om te controleren of het alarmsysteem is in- of uitgeschakeld. Ook kunnen gebruikers via de app overwerk of wijzigingen (eenmalig) van de werktijden doorgeven. De Alarm- en Servicecentrale controleert dan op het aangepaste tijdstip of het systeem is in- of uitgeschakeld.
Het kan verder gebeuren dat een van de contactpersonen tijdelijk onbereikbaar is en daarom niet als waarschuwingsadres kan dienen. Ook dat is met de app eenvoudig in te stellen, net als de belvolgorde van contactpersonen. Tijdens de ingestelde afwezigheid wordt de contactpersoon niet gebeld door de centralist. Handig is verder het logboek in de app. Op elk moment is na te gaan wie wanneer heeft in- of uitgeschakeld, wanneer er alarm is geweest en hoe dat is afgehandeld.

Deel dit artikel via:

Vlog 3

Premium partners

Videoguard

Suricat

Seagate

Wordt een partner