Beveiliging nieuws

Onze partners

SMC Alarmcentrale

Avigilon Alta

Crown Security Services

Oribi ID Solutions

ADI

PG Security Systems

Alarm Meldnet

JMB Groep

Milestone

Trigion

Brivo

ASSA ABLOY

Service Centrale Nederland

Top Security

Optex

NIBHV

Uniview

G4S

CardAccess

VAIBS

Paxton

DZ Technologies

Traka ASSA ABLOY

2N

VEB

Regio Control Veldt

Advancis

De Beveiligingsjurist

RoSecure

GFT

Explicate

Add Secure

Akuvox

Connect Security

Gold-IP

CSL

OSEC

VideoGuard

SOBA

Ajax Systems

HD Security

Bosch Security Systems

Eizo

Nimo Drone Security

Seris

Kiwa

SmartCell

IDIS

Paraat

20face

Lobeco

Sequrix

Securitas

ARAS

Seagate

Dero Security Products

Hikvision

Secusoft

Eagle Eye Networks

Nimo Dog Security

VBN

Alphatronics

Centurion

Multiwacht

Unii

MPL

BHVcertificaat.online

VVNL

CDVI

ASIS

Genetec

Bydemes

EAL

SmartSD

HID

NetworxConnect

i-Pro

Masset Solutions

Nenova

Hanwha Vision Europe

Als meldkamer operationeel blijven in crisistijd

30 maart 2020
Redactie
12:34

De continuïteit van vitale beroepen wordt tijdens de coronacrisis behoorlijk op de proef gesteld. Zo ook bij de meldkamer van Alarm Meldnet, gevestigd in een deel van Nederland met de grootste concentratie besmette personen. Toch verwacht het bedrijf geen problemen, dankzij het preventieve en proactieve beleid.

Zeker in het zuidoosten van Nederland – Alarm Meldnet zit in Roermond en Maastricht – is de kans op een besmetting met het coronavirus reëel te noemen. Hoewel ook dit bedrijf een half jaar geleden onmogelijk kon vermoeden in wat voor crisis Nederland en de rest van de wereld terecht zouden komen, is men wel altijd voorbereid geweest op dit scenario. Zo is elke medewerker opgeleid om de vitale functie van centralist te kunnen vervullen. De centralisten zelf natuurlijk, maar ook de mensen op de administratie, verkoopafdelingen en de technische medewerkers. Het voltallige personeel is niet alleen opgeleid tot centralist, maar heeft ook voldoende operationele ervaring, zo verzekert de directie. Dat maakt het bedrijf erg flexibel en die flexibiliteit is nu harder nodig dan ooit. Op het moment wordt het bedrijf nog niet door een hoger ziekteverzuim geplaagd, maar mocht dat onverhoopt wel gaan gebeuren, dan zullen klanten daar weinig van merken. Ook meldingen met een lagere prioriteit zullen volgens de directie gewoon worden afgehandeld, met de snelheid die klanten gewend zijn. Alleen administratieve zaken blijven misschien iets langer liggen dan normaal, maar daar zullen klanten in deze tijden begrip voor kunnen opbrengen.

Deel dit artikel via:

Vlog 3

Premium partners

MPL

Seagate

Videoguard

Suricat

Wordt een partner