Beveiliging nieuws

Onze partners

JMB Groep

Eagle Eye Networks

EAL

IDIS

Dero Security Products

Sequrix

Milestone

Bydemes

Advancis

SMC Alarmcentrale

Oribi ID Solutions

Nimo Dog Security

Brivo

RoSecure

ADI

NetworxConnect

PG Security Systems

Ajax Systems

HID

Secusoft

Alarm Meldnet

Alphatronics

i-Pro

VAIBS

2N

Hanwha Vision Europe

CSL

Eizo

Regio Control Veldt

DZ Technologies

De Beveiligingsjurist

Avigilon Alta

OSEC

Explicate

VideoGuard

Optex

ARAS

VBN

Uniview

Kiwa

Multiwacht

Masset Solutions

VEB

Genetec

BHVcertificaat.online

Nimo Drone Security

Trigion

Securitas

SmartSD

Crown Security Services

Bosch Security Systems

G4S

Nenova

NIBHV

SOBA

Add Secure

Service Centrale Nederland

VVNL

Top Security

HD Security

CardAccess

Akuvox

Gold-IP

Paxton

ASIS

Connect Security

Traka ASSA ABLOY

20face

Paraat

CDVI

SmartCell

Hikvision

Seris

Lobeco

Centurion

ASSA ABLOY

Seagate

GFT

Unii

ADI legt nadruk op moderne manieren van ondersteuning

8 april 2022
Redactie
09:48

Op stand B.13 van ADI staat het netwerken centraal. Belangrijk, aldus algemeen directeur Koen de Rooij, want het gaat tegenwoordig nog steeds om producten, maar vooral om mensen. Op een groot scherm wordt getoond op welke moderne manieren de distributeur tegenwoordig ondersteuning biedt.

 

Vier leveranciers, Axis, Honeywell, Milestone en Resideo, laten op hoekpunten van de stand hun nieuwste oplossingen zien. Verder vindt alles rond en aan de grote bar plaats, die centraal staat op de stand. Er is de laatste jaren veel veranderd bij ADI en dat laat de distributeur graag zien. “In het verleden scoorden we een matige klanttevredenheid”, vertelt De Rooij. “Maar dat is tegenwoordig gelukkig anders. We hebben veel geïnvesteerd in verbetering daarvan en de beurs helpt ons om te tonen wat wij inmiddels hebben bereikt. Vandaar onze gastvrije benadering. Bezoekers komen tegenwoordig ook niet meer voor producten naar een beurs, maar om te netwerken en kennis uit te wisselen. Dat kan perfect bij ons. Dat wij ondersteuning bieden bij producten was natuurlijk al bekend, maar het idee was altijd dat die alleen aan heel grote klanten werd aangeboden. Tijdens de beurs laten wij zien dat ook kleine bedrijven en een-pitters op ons kunnen rekenen, als een project uitdagingen met zich meebrengt. Zo kunnen wij apparatuur vooraf helemaal configureren, zodat deze op de locatie alleen nog geplaatst hoeft te worden. En dat voor een heel acceptabel bedrag.

Digitale acceleratie
Tijdens de beurs laten wij ook zien hoe wij omgaan met productbeschikbaarheid. Het is inmiddels wel bekend dat er wereldwijd een enorme schaarste aan elektronica is. En hoewel wij voor zo’n 60 miljoen dollar aan voorraden hebben, kan het gebeuren dat bepaalde componenten een lange levertijd hebben. Wij zoeken dan samen met de klant naar alternatieve mogelijkheden. Als je daar goed over communiceert, merk je dat er vaker begrip ontstaat. Wat daarbij ook helpt is dat iedere klant bij ons een eigen accountmanager heeft, die alles kan en regelt. Je wordt niet van het kastje naar de muur gestuurd als er een probleem is. Ik weet dat het vroeger anders ging, maar tegenwoordig scoren we heel hoog in klanttevredenheidsonderzoeken en dat komt vooral omdat wij altijd snel en proactief reageren op vragen. Zo los je niet altijd het probleem op, maar je geeft wel aan dat je er serieus mee omgaat en dat wordt gewaardeerd. Wat verder sterk verbeterd is, is het bestelproces. Was het voorheen lastig om online te bestellen, tegenwoordig gaat dat heel makkelijk via onze website, onze app of zelfs via EDI (Electronic Data Interchange). Ouderwets afhalen kan overigens nog steeds, maar voor wie snel nooit snel genoeg is, laten we tijdens de beurs zien welke digitale acceleratie we de afgelopen jaren hebben doorgemaakt en hoe klanten daar optimaal van kunnen profiteren.

Deel dit artikel via:

Vlog 4

Premium partners

Videoguard

Suricat

Seagate

Wordt een partner