SmartCom V4.02 firmware-update garandeert constante verbinding met Texecom Cloud
Deze update voor SmartCom en SmartCom 4G verbetert volgens de fabrikant de service en veerkracht van de verbinding met Texecom Cloud zodat de installatie altijd verbonden is. De update is onmiddellijk beschikbaar via de Texecom Cloud Service.
Deze verbetering zorgt voor een constante verbinding, zodat de installatie niet kan stoppen met communiceren zolang er een geldige internet- of mobiele verbinding beschikbaar is. Bovendien is met deze update nu handmatig een voorkeursprovider voor een mobiel netwerk te selecteren. Anders zal de SmartCom, als onderdeel van de standaardconfiguratie, automatisch de beste signaalsterkte selecteren uit de beschikbare providers.
Met deze update is ook de wifi-signaalsterkte te zien op de Texecom Cloud overzichtspagina, zodat er zicht en controle is over wat er gebeurt. Opmerking: de Ethernet-/wifi-leds knipperen niet bij verbinding met stabiele netwerken.
Probleemoplossing
Als een handmatige reset uitgevoerd moet worden, is dit proces ook eenvoudiger gemaakt. Een volledige resetcyclus is te starten door de gele knop 10 seconden ingedrukt te houden wanneer de SmartCom in de ATS-storingsmodus staat. Deze reset kan worden uitgevoerd met het deksel op zijn plaats, zodat de klant deze handeling ook zelf kan uitvoeren.
Als de upgrade niet voor 28 november wordt voltooid, wordt deze update automatisch in een periode van 3 weken uitgesteld. Opmerking: Voor SmartCom- of SmartCom 4G-producten die tijdens deze periode zijn ingeschakeld, wordt geen upgrade uitgevoerd. Daarom is het raadzaam te controleren of er een upgrade is uitgevoerd voor de systemen van uw klanten.