Beveiligingnieuws Logo

Onze partners

VAIBS

BHVcertificaat.online

OSEC

Seagate

G4S

Nenova

Service Centrale Nederland

Optex

SmartSD

Explicate

Add Secure

ASSA ABLOY

HID

Trigion

Crown Security Services

Traka ASSA ABLOY

DZ Technologies

Nimo Dog Security

CardAccess

Masset Solutions

Unii

Dero Security Products

Oribi ID Solutions

SMC Alarmcentrale

Multiwacht

Avigilon Alta

De Beveiligingsjurist

i-Pro

Hikvision

JMB Groep

RoSecure

CDVI

Top Security

Secusoft

Nimo Drone Security

Eizo

Sequrix

Paraat

Lobeco

NIBHV

Centurion

Uniview

GFT

Eagle Eye Networks

Bydemes

Milestone

Seris

Ajax Systems

Gold-IP

ASIS

Alphatronics

2N

Securitas

ADI

VVNL

Kiwa

VideoGuard

ARAS

Bosch Security Systems

Connect Security

VEB

Genetec

SOBA

Regio Control Veldt

HD Security

PG Security Systems

Hanwha Vision Europe

Advancis

20face

Alarm Meldnet

IDIS

Paxton

Akuvox

EAL

CSL

NetworxConnect

VBN

SmartCell

Brivo

Cedeo-erkenning van SOBA is verlengd

31 oktober 2023
Redactie
06:55

Na een positief verlopen onafhankelijk klanttevredenheidsonderzoek heeft SOBA Security Opleidingen opnieuw de Cedeo-erkenning weten te bemachtigen. Deze geeft aan dat minimaal 80 procent van de klanten tevreden is over het instituut. De uiteindelijke score was 98,9 procent.

“Als opleidingsinstituut hechten we veel waarde aan kwaliteit en dit willen we waarborgen, ook wanneer we groeien als bedrijf”, vertelt Ymke van Kersen, directeur van SOBA. “Al onze opleidingen en cursussen worden daarom ook altijd na afloop geëvalueerd. Deze evaluatie is voornamelijk gericht op de opleiding zelf en op de kennis van de desbetreffende docent. Deze evaluaties worden door onze deelnemers veelal positief ingevuld. Maar hoe tevreden zijn onze klanten? Wat vinden zij van onze service en van ons aanbod? Om op die vragen antwoord te krijgen, vragen wij Cedeo hier 2-jaarlijks onderzoek naar te doen.”

Aantoonbare tevredenheid
Van Kersen vertelt verder dat SOBA veel contacten onderhoudt met klanten en vaak positieve signalen opvangt. “En daar zijn wij heel blij mee! Toch is het voor ons ook belangrijk om dit aantoonbaar te kunnen maken. Daarnaast kan een Cedeo-erkenning helpen in bepaalde samenwerkingen met andere bedrijven of instanties, zoals het UWV. Om dit te verwezenlijken, heb je de hulp en inzet van onder andere deze klanten nodig. “Ik ben dan ook trots dat we de verlenging van het keurmerk hebben gekregen en dat SOBA de Cedeo-erkenning behoudt.”

Hoge waardering
“Een Cedeo-erkenning geeft opdrachtgevers de garantie dat tenminste 80 procent van de klanten van SOBA tevreden of zeer tevreden is. Wij hebben een score behaald van maar liefst 98,9 procent! En daar zijn we bij SOBA heel trots op. Dankzij de inzet van alle medewerkers bij SOBA is dit mooie resultaat tot stand gekomen.” De afgelopen jaren heeft SOBA als bedrijf een sterke groei doorgemaakt. Dit heeft geresulteerd in een breder opleidingsaanbod, vernieuwde leermiddelen en veel nieuwe vakdocenten. “Dan is het zeker mooi om te zien dat dit gewaardeerd wordt door onze klanten”, aldus Van Kersen.

Een mooi rapport
Tijdens het Klanttevredenheidsonderzoek benadert Cedeo (opleidings) functionarissen en opdrachtgevers met een aantal gerichte vragen over hun ervaringen met de betreffende organisatie. SOBA heeft volgens een van de opdrachtgevers een uitgebreid opleidingsprogramma en geeft alle informatie die nodig is. Via de website zijn de trainingen makkelijk te boeken. Aanvullende vragen worden snel en duidelijk beantwoord. De docent is goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en werkt met een volledig en geactualiseerd lesprogramma. Ook was de docent zelf werkzaam in de praktijk en worden er naast de praktijkopdrachten ook werksituaties besproken. Er zijn veel contacturen, kleine klassen en via het online leerportaal was ook allerlei informatie te vinden. Maar wat de meeste opdrachtgevers noemen is het brede opleidingsaanbod met de diverse locaties verspreid in het land. Ook zeggen referenten dat SOBA de organisatie en administratie goed op orde heeft. Er wordt duidelijk gecommuniceerd en op een prettige manier én ook nog snel gereageerd. Van Kersen dankt alle klanten die deelgenomen hebben aan het onderzoek en de SOBA-medewerkers voor hun inzet. “Dankzij jullie zijn wij aan dit mooie resultaat gekomen.”

Deel dit artikel via:

Vlog 5

Premium partners

Seagate

Videoguard

Suricat

Wordt een partner