Beveiliging nieuws

Onze partners

Alarm Meldnet

MPL

Nimo Dog Security

Masset Solutions

Securitas

Brivo

HD Security

Regio Control Veldt

Milestone

20face

Akuvox

SMC Alarmcentrale

Hanwha Vision Europe

ASIS

Oribi ID Solutions

VEB

Crown Security Services

ADI

CSL

BHVcertificaat.online

Top Security

Nimo Drone Security

Nenova

DZ Technologies

PG Security Systems

ARAS

JMB Groep

Eagle Eye Networks

Uniview

Lobeco

Sequrix

Alphatronics

NetworxConnect

Bydemes

GFT

CDVI

2N

SmartCell

Unii

Ajax Systems

Add Secure

Traka ASSA ABLOY

Gold-IP

IDIS

Paraat

VVNL

Trigion

Optex

Secusoft

SmartSD

Genetec

NIBHV

SOBA

Connect Security

De Beveiligingsjurist

Centurion

Eizo

Multiwacht

VideoGuard

CardAccess

Kiwa

Explicate

Bosch Security Systems

Avigilon Alta

i-Pro

Hikvision

Seris

VAIBS

RoSecure

Seagate

Service Centrale Nederland

ASSA ABLOY

OSEC

Paxton

Advancis

EAL

Dero Security Products

G4S

VBN

HID

Als meldkamer operationeel blijven in crisistijd

30 maart 2020
Redactie
12:34

De continuïteit van vitale beroepen wordt tijdens de coronacrisis behoorlijk op de proef gesteld. Zo ook bij de meldkamer van Alarm Meldnet, gevestigd in een deel van Nederland met de grootste concentratie besmette personen. Toch verwacht het bedrijf geen problemen, dankzij het preventieve en proactieve beleid.

Zeker in het zuidoosten van Nederland – Alarm Meldnet zit in Roermond en Maastricht – is de kans op een besmetting met het coronavirus reëel te noemen. Hoewel ook dit bedrijf een half jaar geleden onmogelijk kon vermoeden in wat voor crisis Nederland en de rest van de wereld terecht zouden komen, is men wel altijd voorbereid geweest op dit scenario. Zo is elke medewerker opgeleid om de vitale functie van centralist te kunnen vervullen. De centralisten zelf natuurlijk, maar ook de mensen op de administratie, verkoopafdelingen en de technische medewerkers. Het voltallige personeel is niet alleen opgeleid tot centralist, maar heeft ook voldoende operationele ervaring, zo verzekert de directie. Dat maakt het bedrijf erg flexibel en die flexibiliteit is nu harder nodig dan ooit. Op het moment wordt het bedrijf nog niet door een hoger ziekteverzuim geplaagd, maar mocht dat onverhoopt wel gaan gebeuren, dan zullen klanten daar weinig van merken. Ook meldingen met een lagere prioriteit zullen volgens de directie gewoon worden afgehandeld, met de snelheid die klanten gewend zijn. Alleen administratieve zaken blijven misschien iets langer liggen dan normaal, maar daar zullen klanten in deze tijden begrip voor kunnen opbrengen.

Deel dit artikel via:

Vlog 3

Premium partners

Videoguard

Suricat

Seagate

MPL

Wordt een partner