Beveiliging nieuws

Onze partners

RoSecure

Seagate

NIBHV

Eagle Eye Networks

Top Security

Eizo

Crown Security Services

i-Pro

PG Security Systems

Alphatronics

Paraat

Regio Control Veldt

VVNL

Connect Security

GFT

IDIS

Milestone

ASIS

Alarm Meldnet

CDVI

Nimo Drone Security

Sequrix

HID

Unii

VAIBS

Add Secure

MPL

2N

SmartCell

EAL

Genetec

Dahua

Securitas

Hikvision

Hanwha Vision Europe

Akuvox

Dero Security Products

Kiwa

Avigilon Alta

Secusoft

SmartSD

Lobeco

SOBA

Trigion

Advancis

ASSA ABLOY

VBN

Centurion

Paxton

Nenova

OSEC

DZ Technologies

Traka ASSA ABLOY

Bydemes

CSL

Ajax Systems

Bosch Security Systems

G4S

Nimo Dog Security

VEB

Multiwacht

Explicate

Uniview

De Beveiligingsjurist

Service Centrale Nederland

ADI

BHVcertificaat.online

Oribi ID Solutions

JMB Groep

ARAS

HD Security

Optex

Brivo

VideoGuard

20face

Masset Solutions

NetworxConnect

SMC Alarmcentrale

Gold-IP

Seris

CardAccess

Cedeo-erkenning van SOBA is verlengd

31 oktober 2023
Redactie
06:55

Na een positief verlopen onafhankelijk klanttevredenheidsonderzoek heeft SOBA Security Opleidingen opnieuw de Cedeo-erkenning weten te bemachtigen. Deze geeft aan dat minimaal 80 procent van de klanten tevreden is over het instituut. De uiteindelijke score was 98,9 procent.

“Als opleidingsinstituut hechten we veel waarde aan kwaliteit en dit willen we waarborgen, ook wanneer we groeien als bedrijf”, vertelt Ymke van Kersen, directeur van SOBA. “Al onze opleidingen en cursussen worden daarom ook altijd na afloop geëvalueerd. Deze evaluatie is voornamelijk gericht op de opleiding zelf en op de kennis van de desbetreffende docent. Deze evaluaties worden door onze deelnemers veelal positief ingevuld. Maar hoe tevreden zijn onze klanten? Wat vinden zij van onze service en van ons aanbod? Om op die vragen antwoord te krijgen, vragen wij Cedeo hier 2-jaarlijks onderzoek naar te doen.”

Aantoonbare tevredenheid
Van Kersen vertelt verder dat SOBA veel contacten onderhoudt met klanten en vaak positieve signalen opvangt. “En daar zijn wij heel blij mee! Toch is het voor ons ook belangrijk om dit aantoonbaar te kunnen maken. Daarnaast kan een Cedeo-erkenning helpen in bepaalde samenwerkingen met andere bedrijven of instanties, zoals het UWV. Om dit te verwezenlijken, heb je de hulp en inzet van onder andere deze klanten nodig. “Ik ben dan ook trots dat we de verlenging van het keurmerk hebben gekregen en dat SOBA de Cedeo-erkenning behoudt.”

Hoge waardering
“Een Cedeo-erkenning geeft opdrachtgevers de garantie dat tenminste 80 procent van de klanten van SOBA tevreden of zeer tevreden is. Wij hebben een score behaald van maar liefst 98,9 procent! En daar zijn we bij SOBA heel trots op. Dankzij de inzet van alle medewerkers bij SOBA is dit mooie resultaat tot stand gekomen.” De afgelopen jaren heeft SOBA als bedrijf een sterke groei doorgemaakt. Dit heeft geresulteerd in een breder opleidingsaanbod, vernieuwde leermiddelen en veel nieuwe vakdocenten. “Dan is het zeker mooi om te zien dat dit gewaardeerd wordt door onze klanten”, aldus Van Kersen.

Een mooi rapport
Tijdens het Klanttevredenheidsonderzoek benadert Cedeo (opleidings) functionarissen en opdrachtgevers met een aantal gerichte vragen over hun ervaringen met de betreffende organisatie. SOBA heeft volgens een van de opdrachtgevers een uitgebreid opleidingsprogramma en geeft alle informatie die nodig is. Via de website zijn de trainingen makkelijk te boeken. Aanvullende vragen worden snel en duidelijk beantwoord. De docent is goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en werkt met een volledig en geactualiseerd lesprogramma. Ook was de docent zelf werkzaam in de praktijk en worden er naast de praktijkopdrachten ook werksituaties besproken. Er zijn veel contacturen, kleine klassen en via het online leerportaal was ook allerlei informatie te vinden. Maar wat de meeste opdrachtgevers noemen is het brede opleidingsaanbod met de diverse locaties verspreid in het land. Ook zeggen referenten dat SOBA de organisatie en administratie goed op orde heeft. Er wordt duidelijk gecommuniceerd en op een prettige manier én ook nog snel gereageerd. Van Kersen dankt alle klanten die deelgenomen hebben aan het onderzoek en de SOBA-medewerkers voor hun inzet. “Dankzij jullie zijn wij aan dit mooie resultaat gekomen.”

Deel dit artikel via:

Vlog 3

Premium partners

Videoguard

Suricat

Seagate

MPL

Wordt een partner