Centurion Groep start servicedesk voor meldingen
De in Amsterdam gevestigde en in beveiliging, hospitality en chauffeursdiensten gespecialiseerde Centurion Groep start een servicedesk die alle binnenkomende meldingen gaat coördineren. Een nieuwe volwassen stap, aldus directeur Jerry van Mechelen.
Omdat Centurion in het hogere marktsegment zit wordt een nauwe relatie tussen beveiligers en opdrachtgevers nagestreefd. Dat houdt in dat klanten bij hun beveiliger, surveillant of directiechauffeur terecht kunnen voor aanvragen, verzoeken en meldingen. Die geeft het weer door aan de zaak, waar actie ondernomen wordt. “We blijven echter groeien”, zegt Van Mechelen, “en daarom begint het afhandelen van serviceverzoeken een beetje op een tweede baan te lijken voor onze mensen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Daarom hebben we besloten om deze functie te centraliseren. Voor onze opdrachtgevers is dat natuurlijk wel even wennen, maar daar staat tegenover dat meldingen nu sneller en efficiënter worden afgehandeld. En de beveiligers, hospitality-medewerkers en chauffeurs kunnen zich weer volledig op hun primaire taak concentreren.”