Beveiliging nieuws

Onze partners

Trigion

GFT

SOBA

Paraat

HID

NIBHV

Secusoft

Optex

Alarm Meldnet

VideoGuard

RoSecure

i-Pro

Connect Security

Akuvox

G4S

Service Centrale Nederland

Traka ASSA ABLOY

Unii

Alphatronics

CSL

IDIS

Top Security

ADI

Eagle Eye Networks

VVNL

ASSA ABLOY

Securitas

Multiwacht

Brivo

Centurion

Seris

Avigilon Alta

Paxton

VAIBS

DZ Technologies

Gold-IP

EAL

Eizo

Bydemes

VBN

De Beveiligingsjurist

Hikvision

2N

ARAS

Sequrix

BHVcertificaat.online

Nenova

SmartCell

SmartSD

Kiwa

PG Security Systems

Seagate

Dahua

CDVI

Advancis

Explicate

Lobeco

20face

NetworxConnect

CardAccess

HD Security

ASIS

Nimo Dog Security

SMC Alarmcentrale

Nimo Drone Security

Oribi ID Solutions

Genetec

JMB Groep

Bosch Security Systems

Add Secure

MPL

Milestone

Crown Security Services

VEB

Hanwha Vision Europe

Ajax Systems

OSEC

Uniview

Regio Control Veldt

Masset Solutions

Dero Security Products

G4S verhoogt kennisniveau met behulp van Online Academy

6 augustus 2020
Redactie
09:49

De ontwikkeling van werknemers heeft bij G4S absoluut niet stilgestaan in coronatijd, maakt het beveiligingsbedrijf bekend. Zo nam het aantal gestarte trainingen aan de Online Academy sterk toe. Sinds maart zijn er iedere maand zo’n 300 nieuwe werknemers die het online leerplatform gebruiken. In mei zijn er zelfs zo’n 7000 trainingen gestart.

Sinds 2018 maakt G4S gebruik van de online trainingen van Online Academy. Werknemers van G4S kunnen over allerlei verschillende vakgebieden leren, van leiderschap tot Spaans. Tegelijkertijd wordt het platform gebruikt om de vaardigheden van G4S-medewerkers up-to-date te houden. De online trainingen zijn in sommige gevallen een voorbereiding voor de werknemers op een praktijktraining. De kennis wordt online bijgespijkerd en tijdens een fysieke training leren werknemers hoe de kennis in de praktijk kan worden toegepast. De trainingen zijn daardoor erg effectief en weten de juiste snaar te raken.

Per functie een uitgestippeld leerpad
Om het platform van Online Academy zo effectief mogelijk in te zetten, heeft G4S trainingen aan competenties gekoppeld. Als een leidinggevende bijvoorbeeld vindt dat iemand in zijn team zich nog kan ontwikkelen op gebied van klantgerichtheid, is er direct een relevant trainingsprogramma. Simone van Bruggen, HR-manager Services bij G4S, vertelt over de volgende stap: “We willen leerpaden gaan uitstippelen, zodat er een logisch stappenplan ligt. Competenties worden dan gekoppeld aan functies, waarmee we per functie als het ware een toolkit creëren. Zo is er bijvoorbeeld al een leiderschapsprogramma, welke volledig bestaat uit modules van Online Academy. Dankzij Online Academy kunnen wij de kennis van onze medewerkers naar een hoger niveau tillen in slechts tien minuten per dag. We zijn nog altijd ontzettend blij met het concept dat zij bieden.”
Tom Bos, directeur bij Online Academy: “Het is mooi om deze reis met G4S door te maken. Het bedrijf kijkt constant naar manieren waarop zij haar medewerkers nog beter bij kan staan. Met G4S werken we al zo’n twee jaar prettig samen en het is fijn om te zien dat we kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van hun medewerkers.”

Deel dit artikel via:

Vlog 2

Premium partners

Suricat

Videoguard

MPL

Seagate

Wordt een partner