Beveiligingnieuws Logo

Onze partners

Lobeco

Optex

Teletek

Add Secure

BHVcertificaat.online

SMC Alarmcentrale

Advancis

Multiwacht Security

ASSA ABLOY

VVNL

VAIBS

Nenova

Ajax Systems

Eagle Eye Networks

Paraat

Gold-IP

OpenEye

ASIS

MOBOTIX

Regio Control Veldt

Masset

HID

Hikvision

Alphatronics

Secusoft

CDVI

VGN Group

Paralax

CSL

Network Optix

Centurion

Intrasec

Aritech

Akuvox

Van Dusseldorp Training

Genetec

Traka ASSA ABLOY

VBN

NIBHV

IDIS

Crown Security Services

Distri Company

Seris

Unii

2N

Uniview

Service Centrale Nederland

MPL

Brivo

ARAS

Synguard

Connect Security

SmartCell

Securitas

SOBA

Paxton

VisionPlatform.ai

Eizo

VEB

Bydemes

Trigion

G4S

Alarm Meldnet

Kidde Commercial

Milestone

Bosch Security Systems

OSEC

LUGN

Seagate

Sequrix

SmartSD

ADI

i-Pro

Top Security

Hanwha Vision Europe

HD Security

Innovatie Hikvision genomineerd door Johan Cruijff ArenA

12 april 2019
Redactie
06:30

Een door Hikvision ontwikkelde oplossing voor het herkennen van gezichten is uit 180 inzendingen gekozen voor de finale van de Change the Game Challenge van de Johan Cruijff ArenA. 35 aansprekende innovaties maken kans om straks echt gebruikt te gaan worden in de Amsterdamse voetbaltempel.

Het stadion, dat jaarlijks twee miljoen bezoekers ontvangt, gaat, in samenwerking met Ajax, de KNVB en ID&T, nieuwe, innovatieve diensten voor bezoekers ontwikkelen en organiseerde daarom de Change the Game Challenge. Bedrijven uit de hele wereld werden uitgenodigd om producten en diensten voor te dragen die de beleving bij bezoekers vergroten. Met Snaptivity kunnen toeschouwers bijvoorbeeld actiefoto’s van zichzelf vol emoties ontvangen, bijvoorbeeld op het moment dat er gescoord is. En met de Texel Portal 3D-scanner kunnen bezoekers met behulp van 3D avatars een 3D-foto van zichzelf ontvangen bijvoorbeeld met een panoramische stadionachtergrond. Uit de finalisten kiest het stadion oplossingen die in een fieldlab-opzet met de verschillende partners in 2019 en 2020 geïmplementeerd en verder ontwikkeld worden in de ArenA. De kennis die hiermee wordt opgedaan, wordt op termijn met andere stadions gedeeld. Change the Game is een initiatief van de Johan Cruijff ArenA, Media Perspectives, Hogeschool van Amsterdam en TNO en mede gesubsidieerd door het Europese Fonds voor Regionale Ontwikkeling van de Europese Unie.

Deel dit artikel via:

Vlog

Premium partners

Artitech Kidde Commercial

Boon Edam

SequriX

Suricat

Seagate

Distri Company

Wordt een partner