Beveiligingnieuws Logo

Onze partners

Secusoft

VEB

Add Secure

CDVI

Uniview

VBN

NetworxConnect

Securitas

VAIBS

ASSA ABLOY

Unii

Crown Security Services

Lobeco

Aritech

SmartSD

OSEC

Alphatronics

SmartCell

Bydemes

SOBA

i-Pro

PG Security Systems

Hanwha Vision Europe

Ajax Systems

G4S

Dero Security Products

HD Security

Trigion

SMC Alarmcentrale

Seagate

2N

Connect Security

Avigilon Alta

Distri Company

HID

Traka ASSA ABLOY

Genetec

Seris

Oribi ID Solutions

IDIS

ASIS

BHVcertificaat.online

Regio Control Veldt

Service Centrale Nederland

NIBHV

Network Optix

CSL

Masset Solutions

VideoGuard

ADI

Centurion

Hikvision

Explicate

Eagle Eye Networks

EAL

MOBOTIX

Alarm Meldnet

Eizo

Gold-IP

Akuvox

Optex

Brivo

Bosch Security Systems

Top Security

Kiwa

Advancis

Milestone

ARAS

VVNL

Multiwacht

Nenova

CardAccess

DZ Technologies

Sequrix

20face

Paxton

Paraat

Innovatie Hikvision genomineerd door Johan Cruijff ArenA

12 april 2019
Redactie
06:30

Een door Hikvision ontwikkelde oplossing voor het herkennen van gezichten is uit 180 inzendingen gekozen voor de finale van de Change the Game Challenge van de Johan Cruijff ArenA. 35 aansprekende innovaties maken kans om straks echt gebruikt te gaan worden in de Amsterdamse voetbaltempel.

Het stadion, dat jaarlijks twee miljoen bezoekers ontvangt, gaat, in samenwerking met Ajax, de KNVB en ID&T, nieuwe, innovatieve diensten voor bezoekers ontwikkelen en organiseerde daarom de Change the Game Challenge. Bedrijven uit de hele wereld werden uitgenodigd om producten en diensten voor te dragen die de beleving bij bezoekers vergroten. Met Snaptivity kunnen toeschouwers bijvoorbeeld actiefoto’s van zichzelf vol emoties ontvangen, bijvoorbeeld op het moment dat er gescoord is. En met de Texel Portal 3D-scanner kunnen bezoekers met behulp van 3D avatars een 3D-foto van zichzelf ontvangen bijvoorbeeld met een panoramische stadionachtergrond. Uit de finalisten kiest het stadion oplossingen die in een fieldlab-opzet met de verschillende partners in 2019 en 2020 geïmplementeerd en verder ontwikkeld worden in de ArenA. De kennis die hiermee wordt opgedaan, wordt op termijn met andere stadions gedeeld. Change the Game is een initiatief van de Johan Cruijff ArenA, Media Perspectives, Hogeschool van Amsterdam en TNO en mede gesubsidieerd door het Europese Fonds voor Regionale Ontwikkeling van de Europese Unie.

Deel dit artikel via:

Integratierisico's

Premium partners

SequriX

Videoguard

Seagate

Suricat

Aritech

Distri Company

Wordt een partner