Beveiliging nieuws

Onze partners

ASSA ABLOY

NetworxConnect

Connect Security

Masset Solutions

20face

Service Centrale Nederland

Unii

VBN

Paxton

VideoGuard

CSL

SmartSD

IDIS

2N

Trigion

Ajax Systems

CDVI

SMC Alarmcentrale

ARAS

Crown Security Services

Milestone

Centurion

Lobeco

Alphatronics

Top Security

Seagate

Regio Control Veldt

VVNL

Nimo Drone Security

i-Pro

Seris

Dero Security Products

Nenova

DZ Technologies

Optex

Multiwacht

HD Security

CardAccess

VEB

Securitas

Traka ASSA ABLOY

Genetec

Avigilon Alta

Secusoft

Sequrix

HID

GFT

Nimo Dog Security

Advancis

ADI

Add Secure

RoSecure

BHVcertificaat.online

PG Security Systems

Brivo

Gold-IP

De Beveiligingsjurist

Eagle Eye Networks

Kiwa

G4S

OSEC

ASIS

Hanwha Vision Europe

SOBA

JMB Groep

NIBHV

Bosch Security Systems

SmartCell

VAIBS

Alarm Meldnet

EAL

Uniview

Hikvision

Bydemes

Akuvox

Eizo

Paraat

Explicate

Oribi ID Solutions

Innovatie Hikvision genomineerd door Johan Cruijff ArenA

12 april 2019
Redactie
06:30

Een door Hikvision ontwikkelde oplossing voor het herkennen van gezichten is uit 180 inzendingen gekozen voor de finale van de Change the Game Challenge van de Johan Cruijff ArenA. 35 aansprekende innovaties maken kans om straks echt gebruikt te gaan worden in de Amsterdamse voetbaltempel.

Het stadion, dat jaarlijks twee miljoen bezoekers ontvangt, gaat, in samenwerking met Ajax, de KNVB en ID&T, nieuwe, innovatieve diensten voor bezoekers ontwikkelen en organiseerde daarom de Change the Game Challenge. Bedrijven uit de hele wereld werden uitgenodigd om producten en diensten voor te dragen die de beleving bij bezoekers vergroten. Met Snaptivity kunnen toeschouwers bijvoorbeeld actiefoto’s van zichzelf vol emoties ontvangen, bijvoorbeeld op het moment dat er gescoord is. En met de Texel Portal 3D-scanner kunnen bezoekers met behulp van 3D avatars een 3D-foto van zichzelf ontvangen bijvoorbeeld met een panoramische stadionachtergrond. Uit de finalisten kiest het stadion oplossingen die in een fieldlab-opzet met de verschillende partners in 2019 en 2020 geïmplementeerd en verder ontwikkeld worden in de ArenA. De kennis die hiermee wordt opgedaan, wordt op termijn met andere stadions gedeeld. Change the Game is een initiatief van de Johan Cruijff ArenA, Media Perspectives, Hogeschool van Amsterdam en TNO en mede gesubsidieerd door het Europese Fonds voor Regionale Ontwikkeling van de Europese Unie.

Deel dit artikel via:

Vlog 3

Premium partners

Seagate

Suricat

Videoguard

Wordt een partner