Beveiliging nieuws

Onze partners

RoSecure

DZ Technologies

MPL

Masset Solutions

Nimo Drone Security

OSEC

Akuvox

Secusoft

Eagle Eye Networks

Gold-IP

Seagate

VVNL

Sequrix

Dero Security Products

SmartCell

SmartSD

CardAccess

Connect Security

HID

Multiwacht

Centurion

Hikvision

2N

GFT

VAIBS

Uniview

HD Security

Kiwa

VEB

Bydemes

Optex

Unii

BHVcertificaat.online

Avigilon Alta

Crown Security Services

Explicate

Nenova

SOBA

EAL

ASIS

Trigion

VBN

JMB Groep

CSL

NIBHV

ARAS

Brivo

ADI

Add Secure

i-Pro

Service Centrale Nederland

20face

Lobeco

CDVI

Nimo Dog Security

VideoGuard

Hanwha Vision Europe

Top Security

Advancis

Eizo

Ajax Systems

NetworxConnect

Milestone

Regio Control Veldt

Securitas

ASSA ABLOY

Paraat

Traka ASSA ABLOY

Genetec

Oribi ID Solutions

IDIS

SMC Alarmcentrale

Dahua

Paxton

De Beveiligingsjurist

Seris

PG Security Systems

Bosch Security Systems

Alarm Meldnet

Alphatronics

G4S

Innovatie Hikvision genomineerd door Johan Cruijff ArenA

12 april 2019
Redactie
06:30

Een door Hikvision ontwikkelde oplossing voor het herkennen van gezichten is uit 180 inzendingen gekozen voor de finale van de Change the Game Challenge van de Johan Cruijff ArenA. 35 aansprekende innovaties maken kans om straks echt gebruikt te gaan worden in de Amsterdamse voetbaltempel.

Het stadion, dat jaarlijks twee miljoen bezoekers ontvangt, gaat, in samenwerking met Ajax, de KNVB en ID&T, nieuwe, innovatieve diensten voor bezoekers ontwikkelen en organiseerde daarom de Change the Game Challenge. Bedrijven uit de hele wereld werden uitgenodigd om producten en diensten voor te dragen die de beleving bij bezoekers vergroten. Met Snaptivity kunnen toeschouwers bijvoorbeeld actiefoto’s van zichzelf vol emoties ontvangen, bijvoorbeeld op het moment dat er gescoord is. En met de Texel Portal 3D-scanner kunnen bezoekers met behulp van 3D avatars een 3D-foto van zichzelf ontvangen bijvoorbeeld met een panoramische stadionachtergrond. Uit de finalisten kiest het stadion oplossingen die in een fieldlab-opzet met de verschillende partners in 2019 en 2020 geïmplementeerd en verder ontwikkeld worden in de ArenA. De kennis die hiermee wordt opgedaan, wordt op termijn met andere stadions gedeeld. Change the Game is een initiatief van de Johan Cruijff ArenA, Media Perspectives, Hogeschool van Amsterdam en TNO en mede gesubsidieerd door het Europese Fonds voor Regionale Ontwikkeling van de Europese Unie.

Deel dit artikel via:

Vlog 2

Premium partners

Seagate

Videoguard

Suricat

MPL

Wordt een partner