Beveiliging nieuws

Onze partners

PG Security Systems

BHVcertificaat.online

SmartSD

Nimo Dog Security

SMC Alarmcentrale

NIBHV

Seris

MPL

Regio Control Veldt

Eizo

Avigilon Alta

Dero Security Products

HID

CSL

CardAccess

Nimo Drone Security

Hanwha Vision Europe

Secusoft

GFT

Dahua

i-Pro

2N

JMB Groep

Add Secure

Milestone

Connect Security

Crown Security Services

Brivo

20face

Genetec

Bosch Security Systems

Ajax Systems

ADI

Multiwacht

Optex

Eagle Eye Networks

Nenova

Masset Solutions

VEB

CDVI

ASSA ABLOY

Lobeco

Hikvision

Alarm Meldnet

G4S

Sequrix

VAIBS

Top Security

Kiwa

Seagate

Explicate

Unii

RoSecure

Akuvox

Trigion

HD Security

Advancis

Alphatronics

De Beveiligingsjurist

IDIS

EAL

OSEC

Oribi ID Solutions

SOBA

Traka ASSA ABLOY

Paraat

VideoGuard

Gold-IP

ARAS

Centurion

SmartCell

Bydemes

Service Centrale Nederland

VVNL

VBN

DZ Technologies

Uniview

Paxton

ASIS

NetworxConnect

Securitas

NVD breidt app uit met push/sms-berichten

18 februari 2020
Redactie
10:12

Met de Mijn NVD-app kunnen klanten van de NVD Alarm- en Servicecentrale hun alarminstallatie op afstand beheren. Nieuw in dit handige hulpmiddel is de mogelijkheid om push- of sms-berichten te ontvangen bij technische meldingen, verboden uitschakelingen en te late inschakelingen.

De via Google Play of App Store verkrijgbare app biedt op een beveiligde manier controle en beheer over de communicatie tussen het alarmsysteem en de Alarm- en Servicecentrale van NVD Beveiligingen. Met de nieuwste versie krijgen gebruikers ook meldingen van technische storingen op hun mobiele telefoon. Ook wordt de gebruiker gealarmeerd als het systeem te laat of te vroeg wordt in- of uitgeschakeld (indien gebruikt wordt gemaakt van roostertijdbewaking). Voorheen werd de gebruiker gebeld door een centralist. Dat hoeft niet meer dankzij de nieuwe functionaliteit. Er wordt nu alleen nog gebeld, wanneer niet binnen dertig minuten wordt gereageerd op een technische melding.

Handige functies
Naast de nieuwe functies is het met de app mogelijk om te controleren of het alarmsysteem is in- of uitgeschakeld. Ook kunnen gebruikers via de app overwerk of wijzigingen (eenmalig) van de werktijden doorgeven. De Alarm- en Servicecentrale controleert dan op het aangepaste tijdstip of het systeem is in- of uitgeschakeld.
Het kan verder gebeuren dat een van de contactpersonen tijdelijk onbereikbaar is en daarom niet als waarschuwingsadres kan dienen. Ook dat is met de app eenvoudig in te stellen, net als de belvolgorde van contactpersonen. Tijdens de ingestelde afwezigheid wordt de contactpersoon niet gebeld door de centralist. Handig is verder het logboek in de app. Op elk moment is na te gaan wie wanneer heeft in- of uitgeschakeld, wanneer er alarm is geweest en hoe dat is afgehandeld.

Deel dit artikel via:

Vlog 2

Premium partners

Seagate

Videoguard

Suricat

MPL

Wordt een partner