Beveiliging nieuws

Onze partners

Avigilon Alta

Alphatronics

20face

EAL

RoSecure

Optex

PG Security Systems

Sequrix

Paraat

Gold-IP

JMB Groep

Milestone

G4S

Seris

Dero Security Products

Hikvision

Connect Security

HID

Regio Control Veldt

Hanwha Vision Europe

Explicate

MPL

BHVcertificaat.online

Dahua

NIBHV

Genetec

Brivo

SMC Alarmcentrale

OSEC

Nimo Dog Security

Traka ASSA ABLOY

Paxton

Lobeco

Service Centrale Nederland

Nimo Drone Security

GFT

Advancis

Trigion

Oribi ID Solutions

IDIS

CardAccess

Masset Solutions

ASIS

De Beveiligingsjurist

Bosch Security Systems

ARAS

Kiwa

Uniview

VBN

Nenova

i-Pro

VEB

SmartSD

Eagle Eye Networks

Secusoft

Multiwacht

Crown Security Services

Eizo

Top Security

SOBA

CSL

Securitas

VVNL

CDVI

Centurion

Alarm Meldnet

Akuvox

Seagate

Ajax Systems

SmartCell

Bydemes

VAIBS

Unii

VideoGuard

Add Secure

DZ Technologies

HD Security

2N

ADI

NetworxConnect

ASSA ABLOY

NVD breidt app uit met push/sms-berichten

18 februari 2020
Redactie
10:12

Met de Mijn NVD-app kunnen klanten van de NVD Alarm- en Servicecentrale hun alarminstallatie op afstand beheren. Nieuw in dit handige hulpmiddel is de mogelijkheid om push- of sms-berichten te ontvangen bij technische meldingen, verboden uitschakelingen en te late inschakelingen.

De via Google Play of App Store verkrijgbare app biedt op een beveiligde manier controle en beheer over de communicatie tussen het alarmsysteem en de Alarm- en Servicecentrale van NVD Beveiligingen. Met de nieuwste versie krijgen gebruikers ook meldingen van technische storingen op hun mobiele telefoon. Ook wordt de gebruiker gealarmeerd als het systeem te laat of te vroeg wordt in- of uitgeschakeld (indien gebruikt wordt gemaakt van roostertijdbewaking). Voorheen werd de gebruiker gebeld door een centralist. Dat hoeft niet meer dankzij de nieuwe functionaliteit. Er wordt nu alleen nog gebeld, wanneer niet binnen dertig minuten wordt gereageerd op een technische melding.

Handige functies
Naast de nieuwe functies is het met de app mogelijk om te controleren of het alarmsysteem is in- of uitgeschakeld. Ook kunnen gebruikers via de app overwerk of wijzigingen (eenmalig) van de werktijden doorgeven. De Alarm- en Servicecentrale controleert dan op het aangepaste tijdstip of het systeem is in- of uitgeschakeld.
Het kan verder gebeuren dat een van de contactpersonen tijdelijk onbereikbaar is en daarom niet als waarschuwingsadres kan dienen. Ook dat is met de app eenvoudig in te stellen, net als de belvolgorde van contactpersonen. Tijdens de ingestelde afwezigheid wordt de contactpersoon niet gebeld door de centralist. Handig is verder het logboek in de app. Op elk moment is na te gaan wie wanneer heeft in- of uitgeschakeld, wanneer er alarm is geweest en hoe dat is afgehandeld.

Deel dit artikel via:

Vlog 2

Premium partners

MPL

Suricat

Videoguard

Seagate

Wordt een partner