Secusoft brengt moduul voor beveiligers in opvangcentra

Secusoft komt met een aantal tijdbesparende functies voor beveiligers die werken bij een (tijdelijk) opvangcentrum van personen, zoals een crisisopvang, vluchtelingencentrum of blijf-van-mijn-lijfhuis.
Secusoft biedt de mogelijkheid om personen die in een tijdelijke opvang verblijven te registreren en hierbij alle noodzakelijke achtergrondinformatie te noteren, zoals voor- en achternaam, geboortedatum, geboorteland, status, locatie of object en medische gegevens.
Import van persoonsregistraties met Excel
Het invoeren van grote aantallen personen is mogelijk via ‘Importeer personen Excel’. Dit is een redelijk nieuwe functie binnen Secusoft. Hiermee zijn snel en foutloos meerdere mensen te registreren, waarbij tot 25 waarden kunnen worden meegenomen. De software controleert of er al eenzelfde persoonsregistratie voorkomt. Na invulling van het serviceordernummer wordt de registratie automatisch aan het juiste object gekoppeld.
De moduul ‘Persoonsregistraties’ biedt de beveiliger de mogelijkheid om personen die in een tijdelijke opvang verblijven te registreren en hierbij alle noodzakelijke achtergrondinformatie te noteren, zoals datum aankomst, datum vertrek, locatie (kamernummer of unit), NAW-gegevens, geboorteland, ID-gegevens, contactgegevens (familie/verzorger), incidenten en afbeeldingen, zoals een pasfoto.
Met de zoekfunctie is te filteren op bijvoorbeeld leeftijd, zodat snel is te achterhalen of er schoolgaande kinderen aanwezig zijn. Filteren kan ook op aan- of afwezigheid, om bijvoorbeeld te controleren of iemand is teruggekeerd van verlof. Voordelen van de moduul zijn een automatische koppeling met het object (zoals noodopvang), inclusief aankomst- en eventuele vetrekdatum, registratie van alle belangrijke gegevens waaronder geboorteland en ruimte voor het registreren van incidenten en relevante informatie. De lijst met personen is snel en eenvoudig te importeren via Excel.
Klik hier voor meer informatie.