Beveiligingnieuws Logo

Onze partners

Connect Security

Akuvox

Top Security

Traka ASSA ABLOY

Crown Security Services

ASSA ABLOY

Paxton

ADI

Advancis

Multiwacht Security

SMC Alarmcentrale

Secusoft

Bydemes

VVNL

Aritech

Securitas

Nenova

Gold-IP

Trigion

Teletek

Eizo

Eagle Eye Networks

VIGI

HD Security

Network Optix

Kidde Commercial

i-Pro

Regio Control Veldt

Lobeco

Ajax Systems

Masset

Add Secure

Genetec

Centurion

Hikvision

OpenEye

LUGN

VBN

Paralax

Seris

ARAS

ASIS

G4S

VAIBS

Paraat

Bosch Security Systems

Optex

Distri Company

VEB

Sequrix

Intrasec

VisionPlatform.ai

MPL

Alphatronics

2N

CDVI

Seagate

WBN Security

IDIS

SOBA

Service Centrale Nederland

Uniview

Alarm Meldnet

Brivo

Unii

SmartCell

VGN Group

Milestone

HID

MOBOTIX

SmartSD

OSEC

NIBHV

Hanwha Vision Europe

Van Dusseldorp Training

CSL

Synguard

Trigion komt met ‘Self Services’-oplossing

17 februari 2016
Redactie
12:20

In samenwerking met partner ENAI presenteert de Trigion AlarmServiceCentrale de Self Services-oplossing. Het is een operationele online tool waarmee (beveiligings)installateurs en eindgebruikers relevante informatie persoonlijk en veilig kunnen borgen en beheren.
Bestaande relaties van de AlarmServiceCentrale kunnen sinds 15 februari gebruik maken van de Self Services-oplossing, als aanvulling op de persoonlijke service van de fysieke helpdesk.
De AlarmServiceCentrale van Trigion ontvangt en verwerkt dagelijkse ongeveer 200.000 (alarm) meldingen en behoort daarmee tot de grootste particuliere alarmcentrales (PAC’s) van Nederland. Het is een communicatiecentrum én lifeline voor duizenden opdrachtgevers en alle eigen medewerkers van de beveiligingsorganisatie. Een ruime meerderheid van de meldingen binnen een PAC wordt automatisch verwerkt via betrouwbare en intelligente software. Met eenvoud in veiligheid en comfort als basis ontwikkelt en implementeert ENAI deze software voor alarm- en servicecentrales, waaronder die van Trigion.

Efficiënter
In samenwerking zoeken beide partijen voortdurend naar oplossingen om de dienstverlening klantgerichter, effectiever en efficiënter te maken. De nieuwe Self Services-oplossing is daaruit het laatste voortvloeisel. “Met deze nieuwe tool kunnen installateurs en eindgebruikers relevante informatie persoonlijk borgen en beheren. Daarmee krijgen ze direct zelf regie over de dienstverlening waarbij veiligheid en beveiliging optimaal gewaarborgd blijven”,  aldus business unit manager Ron Knaap van de AlarmServiceCentrale van Trigion.
De nieuwe Self Service-oplossing geldt in eerste instantie als aanvulling op persoonlijke service van de fysieke helpdesk. “In combinatie met een aanbieding rond Private Comfortability, een oplossing voor veiligheid en comfort thuis, proberen we gebruikers echter te motiveren om zo snel mogelijk over te stappen”, zegt Knaap. Hij verwacht dat medio 2016 ruim 90 procent van de bestaande relaties gebruik maakt van de Self Service-oplossing.
Meer achtergronden en informatie over aanmelding zijn beschikbaar via Trigion.nl/selfservices.

Deel dit artikel via:

Vlog

Premium partners

Distri Company

Artitech Kidde Commercial

Suricat

Seagate

VIGI

SequriX

Boon Edam

Wordt een partner