Beveiliging nieuws

Onze partners

SmartSD

RoSecure

Dero Security Products

Hanwha Vision Europe

OSEC

SmartCell

DZ Technologies

Nimo Drone Security

EAL

Akuvox

20face

Bosch Security Systems

Oribi ID Solutions

Optex

Ajax Systems

HD Security

ARAS

Service Centrale Nederland

BHVcertificaat.online

Brivo

JMB Groep

Eagle Eye Networks

Traka ASSA ABLOY

PG Security Systems

Regio Control Veldt

Alphatronics

G4S

Hikvision

VideoGuard

Multiwacht

VAIBS

Eizo

CardAccess

Nenova

i-Pro

Add Secure

NetworxConnect

HID

ADI

SMC Alarmcentrale

Paxton

Explicate

Bydemes

Kiwa

ASIS

VBN

VEB

Gold-IP

Centurion

Uniview

Trigion

Milestone

Securitas

IDIS

Seris

Unii

Alarm Meldnet

De Beveiligingsjurist

Nimo Dog Security

Crown Security Services

Genetec

Paraat

Top Security

Advancis

Seagate

VVNL

Masset Solutions

Secusoft

NIBHV

Avigilon Alta

ASSA ABLOY

GFT

Connect Security

Lobeco

SOBA

2N

Sequrix

CDVI

CSL

Trigion komt met ‘Self Services’-oplossing

17 februari 2016
Redactie
12:20

In samenwerking met partner ENAI presenteert de Trigion AlarmServiceCentrale de Self Services-oplossing. Het is een operationele online tool waarmee (beveiligings)installateurs en eindgebruikers relevante informatie persoonlijk en veilig kunnen borgen en beheren.
Bestaande relaties van de AlarmServiceCentrale kunnen sinds 15 februari gebruik maken van de Self Services-oplossing, als aanvulling op de persoonlijke service van de fysieke helpdesk.
De AlarmServiceCentrale van Trigion ontvangt en verwerkt dagelijkse ongeveer 200.000 (alarm) meldingen en behoort daarmee tot de grootste particuliere alarmcentrales (PAC’s) van Nederland. Het is een communicatiecentrum én lifeline voor duizenden opdrachtgevers en alle eigen medewerkers van de beveiligingsorganisatie. Een ruime meerderheid van de meldingen binnen een PAC wordt automatisch verwerkt via betrouwbare en intelligente software. Met eenvoud in veiligheid en comfort als basis ontwikkelt en implementeert ENAI deze software voor alarm- en servicecentrales, waaronder die van Trigion.

Efficiënter
In samenwerking zoeken beide partijen voortdurend naar oplossingen om de dienstverlening klantgerichter, effectiever en efficiënter te maken. De nieuwe Self Services-oplossing is daaruit het laatste voortvloeisel. “Met deze nieuwe tool kunnen installateurs en eindgebruikers relevante informatie persoonlijk borgen en beheren. Daarmee krijgen ze direct zelf regie over de dienstverlening waarbij veiligheid en beveiliging optimaal gewaarborgd blijven”,  aldus business unit manager Ron Knaap van de AlarmServiceCentrale van Trigion.
De nieuwe Self Service-oplossing geldt in eerste instantie als aanvulling op persoonlijke service van de fysieke helpdesk. “In combinatie met een aanbieding rond Private Comfortability, een oplossing voor veiligheid en comfort thuis, proberen we gebruikers echter te motiveren om zo snel mogelijk over te stappen”, zegt Knaap. Hij verwacht dat medio 2016 ruim 90 procent van de bestaande relaties gebruik maakt van de Self Service-oplossing.
Meer achtergronden en informatie over aanmelding zijn beschikbaar via Trigion.nl/selfservices.

Deel dit artikel via:

Vlog 3

Premium partners

Suricat

Seagate

Videoguard

Wordt een partner