William Veenstra winnaar V-factor competitie juli
William Veenstra van Trigion is winnaar van de V-factor in de maand juli. De V-factor is een competitie op Facebook waarbij men zoveel mogelijk stemmen moet halen. De campagne Veiligheid raakt iedereen richt zich de komende maanden hiermee op de beveiliger.
Voor William Veenstra uit Kerkrade was deelname aan de V-factor een bewuste keuze. “Als beveiligers moeten we onszelf meer op de kaart zetten. Bovendien levert het positieve reacties op van collega’s en klanten. En het is natuurlijk altijd leuk om van andere beveiligers te horen waarom zij de V-factor hebben.”
“Gastvrijheid is meer dan een warm welkom. Mijn werk als security host gaat veel verder dan een warm welkom van personeel en gasten bij de entree. Tijdens mijn rondes door het gebouw maak ik een praatje met de medewerkers om te horen wat er speelt. En natuurlijk hou je de deur even open als je iemand voorbij komt tijdens een rondgang.”
“Niet alleen de veiligheid van personeel en gasten staat in mijn werk centraal. Ook die van collega’s en mijzelf. Dat betekent dat je op elkaar moet kunnen rekenen, ongeacht de locatie en de teamsamenstelling. Je moet dus als beveiliger stevig in je schoenen staan, want je werkplek en team wisselen regelmatig.”
Hij plaatst zich hiermee ook voor de eindronde met als hoofdprijs een iPad. Inmiddels zijn de eerste aanmeldingen voor de V-factor competitie van augustus al weer binnen.
Facebook: Veiligheid raakt iedereen
Eerder verschenen: Beveiligers met de ‘V-factor’ op Facebook en Beveiligingsbranche start campagne ‘Veiligheid raakt iedereen’